اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری شب‌های فرهنگی در جشنواره سراسری هنرهای نمایشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از برگزاری شب‌های فرهنگی و هنری در قالب جنگ در سی‌امین جشنواره دانش‌آموزی نمایش صحنه‌‌ای، عروسکی و فیلم کوتاه استان‌های کشور در بجنورد خبر داد.

برگزاری شب‌های فرهنگی در جشنواره سراسری هنرهای نمایشی

محمد وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این مراسم در طول برگزاری این جشنواره کشوری در بوستان ملی بش‌قارداش بجنورد با شرکت گروه‌های نمایشی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه قرار است این جشنواره از 13 تا 23 شهریور جاری با حضور هزار نفر از دانش‌آموزان 30 استان کشور در بجنورد برگزار شود.

وحیدی برپایی انتشارات هنری، برپایی نمایشگاه کتاب‌های هنری و نشست کارشناسان هنری استان‌های کشور در رشته‌های جشنواره، کارگاه‌های مختلف آموزشی و ... را از برنامه‌های جنبی این جشنواره اعلام کرد.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را معرفی ظرفیت‌های خراسان‌شمالی در بخش‌های مختلف عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره طی مدت حضور در خراسان‌شمالی از جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و آثار تاریخی بازدید به عمل خواهند آورد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود که برای پسران از 13 تا 17 شهریور و برای دختران از 19 تا 23 شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وحیدی اظهار کرد: این جشنواره در بخش نمایشی در تالار حافظ،‌ تئاتر عروسکی در کانون شهید باهنر و نمایش فیلم در کانون شهید ریحانه انجام خواهد شد.

وی گفت: به این جشنواره 24 اثر نمایشی، 22 اثر نمایش عروسکی و همچنین 100 فیلم کوتاه راه یافته که پس از ارزیابی آثار، طی مراسم اختتامیه‌ای که در 23 شهریور برگزار می‌شود، جوایزی از سوی هیئت داوران به افراد برتر اهدا خواهد شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: از وزیر آموزش و پرورش و مسئولان این وزارتخانه برای افتتاحیه و یا اختتامیه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول