اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: در نشست شورای راهبردی تئاتر استان بوشهر، پنج هنرمند تئاتر به عنوان اعضای شورای انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند.

اعضای شورای انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در این نشست گفت: هنرمند نقش بسزایی در هدایت و الگوسازی جامعه دارد، هنر ودیعه‌ای است از طرف خدا به شما هنرمندان که به واسطه آن باید در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه اقدام کنید.
خداکرم یزدان‌پناه اساس و پایه رشد و توسعه را نوع‌دوستی، همدلی و برادری خواند و یادآور شد: اگر ما با هم در مسیر همدلی گام برنداریم چگونه بر مشکلات پیش رو فائق می‌آییم.
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی بوشهر ادامه داد: باید سیاستی بر گروه‌های نمایشی حاکم باشد که مبتنی بر عشق، دوستی و با هم بودن باشد، جامعه تئاتر چیزی جز حقیقت خود شما نیست، اگر با محبت بودید، محبت دریافت می‌کنید بنابراین نهایت تلاش در این عرصه و پشتکار شما در این حوزه قطعا منجر به موفقیت‌هایی می‌شود که در انتظار آن هستید.
یزدان‌پناه در ارتباط با برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی گفت: این مهم فرصتی است که با سلیقه و انتخاب خود هنرمندان رقم می‌خورد بنابراین دقت در انتخاب منجر به تنوع افکار و سلایق در انجمن آینده می‌شود که این موضوع توفیق بیشتر تئاتر استان را دربر دارد.
در این جلسه حسن مختارزاده مشاور مدیر کل ارشاد اسلامی استان بوشهر در حوزه تئاتر با اشاره به اهمیت شورای راهبردی تئاتر در استان گفت: نقش اصلی این شورا نظارت دقیق و جامع بر فعالیت انجمن است و تلاش دارد در آسیب‌شناسی و کاهش مشکلات این حوزه گام بردارد.
در بخش پایانی این نشست انتخابات جدید انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور 10 کاندیدا برگزار و پنج نفر این به عنوان اعضای جدید انتخاب شدند.
محمد مظفری، علی قربانی، ابراهیم شاکری، جواد صداقت و خانم سلطانی‌نیا به عنوان اعضای شورای انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند.
سومین جلسه راهبردی تئاتر استان بوشهر با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نخبگان و مسئولان گروه‌های نمایش ثبت شده در محل سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری نهم دی بوشهر برگزار و پنج نفر به عنوان شورای انجمن هنرهای نمایشی استان انتخاب شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول