اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در اصفهان

دوره‌های تخصصی آموزش هنرهای نمایشی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه سواران عشق هنر گفت: این موسسه با مجوز انجمن هنرهای نمایشی تهران وابسته به وزارت ارشاد به زودی اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش هنرهای نمایشی می‌کند.

دوره‌های تخصصی آموزش هنرهای نمایشی برگزار می‌شود

اسماعیل صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این کلاس‌ها آموزش علمی و تخصصی که قرار است در  محل پلاتوهای تالار فرشچیان برگزار شود شامل دوره‌های بازیگری (سینما، تئاتر، تلویزیون)، کارگردانی ( فیلم و تئاتر)، نویسندگی (داستان‌نویسی)، نمایش کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه اساتید این دوره‌های آموزشی از میان مشهور و مجرب هنر سینما و تئاتر کشور انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: در مذاکرات ابتدایی سیاوش طهمورث برای بازیگری، آتیلا پسیانی کارگردانی، محمد چرم‌شیر نویسندگی و داوود کیانیان برای آموزش نمایش کودکان نوجوانان توسط مشاور وزیر ارشاد حسین مسافر آستانه که مشاورارشد هنری این موسسه نیز هست انتخاب شده‌اند.

این کارگردان و نویسنده تئاتر درباره زمان برگزاری این دوره‌ها گفت: پس از بستن قرارداد و هم‌زمان با تبلیغات موسسه ثبت‌نام هنرجویان از 12 اسفند تا 12 فروردین انجام و کلاس‌ها از اردیبهشت‌ ماه در ترم‌های سه ماهه مقدماتی، پیشرفته تکمیلی برگزار می‌شود و در هر دوره پس از آزمون نهایی گواهینامه پایان دوره به هنرجویان اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: پس از طی دوره مقدماتی مدرک دیپلم، تکمیلی فوق دیپلم و پیشرفته مدرک لیسانس هر کدام از این هنرها از طرف مرکز هنرهای نمایشی تهران وابسته به وزارت ارشاد اسلامی به افراد داده می‌شود.

صرامی با اشاره به اینکه این موسسه مجوز خود را از قوه قضائیه دریافت کرده است، تاکید کرد: کار این موسسه انجام فعالیت‌های خدماتی پژوهشی، تحقیقاتی علمی در زمینه‌‌های هنری است و پروانه فعالیت این موسسه از طرف مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اسلامی صادر شد.

به گزارش فارس علاقه‌مندن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09359130935 و 09130111932 تماس بگیرند و یا به آدرس دفتر مرکزی موسسه به نشانی سه راه آتشگاه، خیایان امیرکبیر، ابتدای خیابان سفیر امید مراجعه کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول