اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان؛

مسئول انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حکمی از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، مسئول انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان با حضور هنرمندان منصوب شد.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بعد از ظهر امروز با برگزاری مراسمی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه و با صدور حکمی از سوی مهدی کیهور رئیس این اداره، مسعود تاج‏الدین به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه منصوب و معرفی شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان از امروز با مسئولیت جدید فعالیت خود را آغاز کرده است که برای این انجمن آرزوی موفقیت روزافزون داریم.
مهدی کیهور عنوان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود و ایجاد همدلی بیشتر میان هنرمندان، بتوانیم در تولید آثار فاخر در عرصه‌های هنرهای نمایشی و ارائه به هنردوستان و شهروندان فرهیخته اقدام کنیم.
مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه نیز در این مراسم در ارتباط با مسئولیت جدید خود اظهار داشت: باور عمومی همه هنرمندان دلسوخته نمایش بر حفظ، نگهداری و استفاده بهینه از امکانات نمایشی است که در اختیار داریم و تاکنون نیز همین گونه بوده است.
مسعود تاج‏الدین ادامه داد: مطمئنا همه دست‏اندرکاران نمایش در این راستا تلاش می‏کنند و من هم با وجود توانایی محدود خود، همه تلاشم را در ساماندهی بیش از پیش انجمن به کار خواهم بست.
وی تاکید کرد: در این زمینه به یاری همه دست‏اندرکاران نمایش از جمله پیشکسوتان و جوان‏ترهایی که برای هنر نمایش زحمت می‏کشند، احتیاج دارم و دست یاری آنها را می‎فشارم.
در پایان حکم مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه با حضور هنرمندان، توسط رئیس انجمن سابق به مسعود تاج‏الدین تقدیم و از زحمات رامبد رفیعی مسئول سابق این انجمن تقدیر شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول