اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمد مظفری رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر شد

خبرگزاری فارس: کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر محمد مظفری به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان انتخاب شد.

محمد مظفری رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اردشیر محمودی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست دکتر یونس محمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هنرمندان تئاتر استان طی دو مرحله پنج نفر به عنوان شورای تئاتر استان انتخاب شدند.

وی افزود: از بین این پنج نفر نیز آقای محمد مظفری که از هنرمندان مطرح تئاتر استان و کشور است به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان انتخاب شد.

محمودی‌فر تصریح کرد: با اینکه بر اساس قانون مدیر کل خود رأسا می‎توانست اقدام به انتصاب رئیس انجمن نمایش کند ولی در راستای احترام به نظرات کارشناسان هنرمندان نمایش استان انتخاب را بر عهده خود هنرمندان گذاشتند.

محمودی فر ادامه داد: انتخاب رئیس جدید انجمن‎ هنرهای نمایشی استان بوشهر نیز با نظر خود هنرمندان تئاتر استان بوده است.

کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مظفری به مرکز هنرهای نمایشی کشور معرفی شده و با صدور حکم ایشان از تهران وی از هفته آینده رسما کار خود را در انجمن نمایش استان آغاز می‎کند.

محمد مظفری دانش‌آموخته تئاتر و دارای مدرک کارشناسی تئاتر بوده و سال‎هاست در زمینه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاتر و پژوهش و روزنامه‎نگاری در سطح کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول