اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین

رزمایش موشکی نمایشی از اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ نمایشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رزمایش موشکی نمایشی از اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته راین با گرامیداشت 16 تیر روز مالیات اظهار داشت: امروزه مالیات در راستای کاهش وابستگی اقتصاد به نفت نقش مهمی دارد و مسئولان و مردم باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان داشت: حضرت علی (ع) در نامه 53 نهج‌البلاغه معروف به عهد‌نامه مالک اشتر در باره مالیات به مالک می‌فرمایند، "ای مالک تو باید نظرت در آبادانی مملکت بیش از تدبیرت بر اخذ مالیات باشد، زیرا آن چه که موجب رغبت مردم نسبت به پرداخت مالیات می‌شود، آبادانی کشور است".

اسماعیل‌پور در بخش دیگری از سخنانش به هفته نکو‌داشت مساجد در هفته آینده اشاره کرد و از مومنان و هیئت امنا مساجد خواست تا برای آماده کردن مساجد برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کنند.

وی رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمایشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران طی دوران حیاتش با تکیه بر ایمان، اعتقاد و رشادت جوانانش یک وجب از خاکش را به دشمن واگذار نکرده است.

به گزارش فارس همچنین به مناسبت هفته جوان امروز بانوان ورزشکار هیئت کوهنوردی اداره تربیت بدنی راین به ارتفاعات کوه هزار ‌صعود کردند.

در این کوهپیمایی ورزشکاران عضو این هیئت صعود خود را ساعت شش صبح آغاز کردند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول