اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

فراگیری 56 هنرجو در طرح اوقات فراغت هنرهای نمایشی

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان ‌و بلوچستان گفت: بیش از 56 هنرجو در طرح اوقات فراغت مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

فراگیری 56 هنرجو در طرح اوقات فراغت هنرهای نمایشی
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان، سید ابوالفضل هاشمی اظهار داشت: در ایام تابستان امسال بالغ بر 56 هنرجو در قالب طرح اوقات فراغت مؤسسه هنرهای نمایشی استان، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
وی افزود: این تعداد هنرجو با شرکت در کلاس‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری این مؤسسه با جدیدترین متدهای هنری در هر یک از این رشته‌ها زیر نظر اساتید مجرب استان آشنا شدند.
رئیس مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: طرح اوقات فراغت مؤسسه هنرهای نمایشی استان همچون سال‌های گذشته، با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مؤسسه برگزار شد.
هاشمی تصریح کرد: در طرح اوقات فراغت سال‌جاری مؤسسه هنرهای نمایشی استان بالغ بر 56 هنرجو شرکت داشتند که از این تعداد 26 نفر را هنرجویان مرد و 30 نفر را زن تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: حضور این تعداد هنرجوی دختر و پسر در این مؤسسه و یا هر مکان هنری دیگر نشان دهنده نیاز جوانان به مقوله شناخت هنر است.
رئیس مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان ‌و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعتماد خانواده‌ها و تحصیل افراد در مقاطع مختلف موجب شده تا محیط‌های هنری در ایام طرح اوقات فراغت و حتی بعد از آن از رونق خوبی برخوردار باشند.
هاشمی گفت: جوانان در هر جامعه‌ای نیاز به ابراز وجود و نشان دادن استعدادهای درخشان خود دارند و این محیط‌ها که اجتماعی و مذهبی هستند تأثیر بسزایی بر روی آنها خواهد گذاشت و مسیر نگرش و نمایش هنرهای فردی آنان را گسترده می‌کند.
وی یادآور شد: کشف استعدادهای جدی در میان جوانان علاقه‌مند یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح بود که تا حدی در این امر نیز عملکرد خوبی صورت گرفته و در همین راستا تعدادی از این هنرجویان جذب گروه‌های نمایشی شده‌اند.
رئیس مؤسسه هنرهای نمایشی سیستان ‌و بلوچستان افزود: امید است بتوان از هنرجویان امروز مؤسسه هنرهای نمایشی استان، هنرمندانی بزرگ تربیت کرد تا در عرصه‌های مختلف هنری برای استان در جشنواره‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول