اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی نیشابور معرفی شد

خبرگزاری فارس: محمد رضایی به‌عنوان مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور معرفی شد و از زحمات حمید کریمی مسئول سابق این انجمن تقدیر به‌عمل آمد.

مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی نیشابور معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور صبح امروز در این مراسم معارفه در تالار ادیب این شهر اظهار داشت: فعال کردن انجمن‌های فرهنگی و هنری و حمایت و نظارت بر عملکرد آن‌ها از وظایف ذاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.
محمود عباس‌نژاد افزود: فراخوانی از سوی این اداره برای معرفی مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی نیشابور از هنرمندان حوزه نمایش صورت پذیرفت و جلسه هم‌اندیشی به‌منظور معرفی سه نفر از هنرمندان به انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی برگزار شد که از میان افراد شرکت کننده چهار نفر مورد پذیرش اکثریت هنرمندان این حوزه بودند که به انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی معرفی شدند.
وی در این جمع  هنری برخود لازم میدانم از زحمات دو ساله حمید کریمی هنرمند پیشکسوت تئاتر نیشابور در مقام مسئول سابق این انجمن تقدیر و تشکر کرد. 
 همچنین رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی هنرمندان مذکور را محمد رضایی، محسن مسعودی‌فر، داریوش روشن‌ضمیر و مهدی عمارلو معرفی کرد.
سیدرضا کمال‌علوی با اشاره به بررسیهای  صورت گرفته، اظهار داشت: بدین ترتیب هنرمند تئاتر نیشابور، محمد رضایی به‌عنوان مسوول انجمن هنرهای نمایشی نیشابور با حکم اینجانب منصوب شد.
وی تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی نیشابور با مسئولیت جدید فعالیت خویش را آغاز کرده است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود و ایجاد همدلی بیشتر میان هنرمندان بتواند در تولید آثار فاخر در عرصه‌های هنرهای نمایشی و ارایه به هنردوستان و شهروندان فرهیخته نیشابوری اقدام کند.
در پایان حکم مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی نیشابور با حضور علیرضا سیدآبادی سرپرست اداره هنرهای نمایشی، سیدرضا کمال‌علوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی به محمد رضایی تقدیم و از زحمات حمید کریمی مسئول سابق این انجمن تقدیر شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول