اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سیزدهم تا بیست و سوم شهریور انجام می‌شود

برپایی جشنواره سراسری دانش‌آموزی هنرهای نمایشی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از برگزاری جشنواره دانش‌آموزی هنرهای نمایشی استان‌های کشور از سیزدهم تا بیست و سوم شهریور به میزبانی این استان خبر داد.

برپایی جشنواره سراسری دانش‌آموزی هنرهای نمایشی در خراسان‌شمالی

محمد وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه جشنواره هنرهای نمایشی دانش‌آموزان کشور در دو بخش نمایشی و تئاتر عروسکی برگزار می‌شود، گفت:‌ طی این جشنواره بین آثار برتر فیلم کوتاه دانش‌آموزان استان‌های کشور نیز رقابت برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور در خراسان‌شمالی است، اظهار کرد: بر اساس برنامه این جشنواره از 13 تا 23 شهریور در بجنورد برپا خواهد بود.

وحیدی تصریح کرد:‌ این جشنواره در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود که برای پسران از 13 تا 17 شهریور و برای دختران از 19 تا 23 شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه ستادی در این راستا در معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده است، گفت: این جشنواره در بخش نمایشی در تالار حافظ،‌ تئاتر عروسکی در کانون شهید باهنر و نمایش فیلم در کانون شهید ریحانه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به این جشنواره 24 اثر نمایشی، 22 اثر نمایش عروسکی و همچنین 100 فیلم کوتاه راه یافته که پس از ارزیابی آثار از سوی هیئت داوران به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش فارس، این نخستین جشنواره کشوری دانش‌آموزی است که خراسان‌شمالی آن را میزبانی می‌کند.

این استان پیش از این جشنواره‌های تئاتر رضوی را طی سه سال و همچنین جشنواره تئاتر ایثار را میزبانی کرده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول