اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

متولی جدیدی برای امور پارک‌بان‌های شهر زنجان معرفی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره تعلیق قرارداد پیمانکار پارک‌بان‌های شهر زنجان گفت: شهرداری هرچه زودتر متولی جدیدی برای امور پارک‌بان‌های شهر زنجان معرفی کند.

متولی جدیدی برای امور پارک‌بان‌های شهر زنجان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا بهرام‌خانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه شهر با فعالیت پارک‌بان‌ها نظم خاصی یافته بود، اظهار داشت: با فسخ قرارداد پیمانکار بی‌نظمی در سطح شهر مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری باید هر چه زودتر متولی جدیدی برای امور پارک‌بان‌های شهر زنجان انتخاب و معرفی کند.

عضو شورای شهر زنجان به موضوع جلسه قبل شورای شهر زنجان در مورد انتقال میدان تره‌بار شهر زنجان اشاره کرد و گفت: قرار بود شهرداری در این مورد لایحه جدیدی را ارائه کند که این کار را نکرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و فردی که قرار بود با توافق با شهرداری اقدام به انتقال میدان تره‌بار بکند به توافق نرسیده‌اند، اضافه کرد: وی با داشتن مجوز می‌تواند اقدام به تاسیس میدان تره‌بار برای خودش بکند که این موضوع به معنای این است که زنجان دو میدان تره‌بار خواهد داشت.

بهرام خانی عدم نصب علائم راهنمایی رانندگی در برخی نقاط شهر را موجب بروز مشکل عنوان کرد و افزود: قرار بود شهرداری در جنب رختشویخانه علامت پارک مطلقا ممنوع نصب شود که هنوز انجام نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مورد شهردار منتخب شورای شهر زنجان تاکید کرد: همانطور که شورا باید به وظایف قانونی خود عمل کند، دیگران هم باید در این مورد قانون را مد نظر قرار دهند.

عضو شورای شهر زنجان به مسلط بودن سرپرست فعلی شهرداری زنجان به امور شهری تاکید کرد و گفت: شورا قانون موجود را رعایت کرده است.

وی بر حق شورای شهر زنجان در مورد انتخاب فرد مورد نظر برای سمت شهرداری زنجان تاکید کرد و افزود: اعضای شورای شهر زنجان انتظاری بیش از این از متولیان امر دارند.

بهرام‌خانی بر حل مشکل به وجود آمده در مورد شهردار منتخب شورای شهر زنجان تاکید کرد.

انتهای پیام‌/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول