اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جلسه شورای شهر اردبیل تصویب شد؛

ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اردبیل/ پارکبان‌ها آموزش حقوق شهروندی می‌بینند

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اردبیل در جلسه خود با ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری اردبیل موافقت کردند و مقرر شد که پارکبان‌های این شهر آموزش حقوق شهروندی ببینند.

ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اردبیل/ پارکبان‌ها آموزش حقوق شهروندی می‌بینند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه شورای شهر اردبیل که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل برگزار شد اعضای شورای شهر در کنار موافقت با ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی خواستار تسهیل در عبور و مرور و همچنین تقویت حمل و نقل عمومی شدند.
همچنین اعضای شورا با درخواست شهرداری برای احداث چمن مصنوعی در میدان ورزشی میدان توحید اردبیل موافقت کردند به طوری که قرار است با حمایت بخش خصوصی در این فضای ورزشی چمن مصنوعی عملیاتی و اجرایی شود.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با هدف تقدیر و تجلیل از غفاری شاعر و مداح اهل بیت عصمت و طهارت و بارگاه امام حسین (ع) برای اهدای هدیه‌ای ویژه از سوی اعضای شورای شهر اردبیل و شهرداری موافقت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه جلسه شورای شهر اردبیل موضوع مشارکت شرکت سبلان سبز برای احداث مجتمع تجاری در محل اتوبوسرانی اردبیل مورد بحث و گفت‌وگوی حاضران قرار گرفت.
حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این مورد با بیان اینکه هدف شهرداری و شورا جلب مشارکت سرمایه‌گذاران است، تصریح کرد: ما از سرمایه‌گذارانی حمایت می‌کنیم که به تعهدات خود وفادار بوده و در انجام آن پیشگام باشند.
جواد زنجانی نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز با اشاره به لغو شدن تعهد 18 درصد در مقابل 82 درصد سهم شرکت سبلان سبز، اظهار داشت: ما در کنار ملغی دانستن این تفاهم در گذشته از شهرداری می‌خواهیم در یک شرایط مساوی و با اولویت سبلان سبز آگهی مناقصه جدیدی را چاپ و منتشر کند تا اگر سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرد در این پروژه مشارکت کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز ابراز داشت: در کنار اعتراض به عملکرد شرکت سبلان سبز همچنان معتقدیم در این باب باید مذاکرات دو جانبه انجام شود تا منافع شهر و حق و حقوق شهروندان بهتر رعایت شود.
 
پارکبان‌ها آموزش حقوق شهروندی می‌بینند
یکی دیگر از موضوعات جنجالی مطرح شده در شورای شهر اردبیل، بحث پارکبان‌ها و اظهار نظر در مورد عملکرد آنها بود که تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل از عملکرد پارکبانان و نحوه تامل آنها با مردم انتقاد کرده و تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل نیز خواستار کیفی‌سازی خدمات و تداوم کار پارکبان‌ها شدند.
یکی از اعضای شورای شهر اردبیل در این ارتباط اظهار داشت: بنده از اول مخالف اجرای طرح پارکبان در سطح شهر اردبیل بودم چرا که آنها به هر نحوی که می‌خواهند از مردم و صاحبان خودرو پول می‌گیرند و حتی جسارت و تعدی را به حدی رسانده‌اند که گاه از صاحبان مغازه‌ها ماهیانه دریافت می‌کنند.
جواد قرآن‌نویس گفت: لازم نیست شهروندان ما پول زور به پارکبان‌ها بدهند که هیچگونه خدمات درست و برخورد مناسب با شهروندان ندارند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول