اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان:

اجرای طرح مکانیزه پارک‌بان در زنجان آغاز شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به نهایی‌شدن قرارداد اجرای طرح پارک‌بان گفت: اجرای طرح مکانیزه پارک‌بان در زنجان آغاز شده است.

اجرای طرح مکانیزه پارک‌بان در زنجان آغاز شده است

حسن‌رضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه اجرای طرح مکانیزه پارک‌بان در خیابان‌های شهر زنجان با یک شرکت بومی امضا شده است، اظهار داشت: مرحله نخست این طرح در دو خیابان سعدی و زینبیه غربی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: مجری طرح مکانیزه پارک‌بان در زنجان در حال استقرار تجهیزات لازم برای اجرای مکانیزه پارک‌بان در خیابان‌های شهر زنجان است.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان در پاسخ به سئوالی درباره اینکه طرح مکانیزه پارک‌بان تاکنون در کدام شهر عملیاتی شده است، گفت: نمونه استقرار پارکومتر در یکی از شهرها اجرا شده است که با توجه به بررسی‌های انجام شده معایب آن احصا شد، به همین دلیل از روش دیگری در شهر زنجان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: با روش در نظر گرفته شده برای مکانیزه کردن پارک‌بان در شهر زنجان کارت شارژ تهیه شده توسط راننده بر روی داشبورد خودرو قرار می‌گیرد و راننده می‌تواند بدون منتظر ماندن برای حضور پارک‌بان محل را ترک کند.

مرادی در پاسخ به سئوالی درباره تکلیف نیروهای مشغول به کار در طرح پارک‌بان گفت: هرچند ممکن است در ابتدای اجرای طرح مکانیزه پارک‌بان برخی نیروها تعدیل شوند، ولی با افزوده شدن خیابان‌های جدید به طرح پارک‌بان این نیروها بار دیگر مشغول به کار خواهند شد.

وی قیمت پارک‌بان‌ها را در خیابان‌های شهر زنجان در ساعت نخست 300 تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ در ساعت دوم به 600 تومان افزایش می‌یابد.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره دریافت مبلغ 400 تومانی، توسط برخی پارک‌بان‌ها گفت: در مقطع جابه‌جایی 2پیمانکار، برخی پارک‌بان‌ها به صورت خودسرانه اقدام به دریافت مبالغ اضافه از شهروندان کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح پارک‌بان در 15 خیابان شهر زنجان اجرا می‌شود، اضافه کرد: اگر طرح مکانیزه پارک‌بان به صورت موفقیت‌آمیز اجرا شود، به‌زودی طرح پارک‌بان در چند خیابان دیگر نیز اجرا می‌شود.

مرادی با اشاره به آغاز خط‌کشی خیابان‌های شهر زنجان از زمان مساعدشدن شرایط جوی اضافه کرد: خیابان‌های خرمشهر حد فاصل میدان بسیج تا بلوار آزادی، شیلات تا میدان ولی عصر در هر دو لاین از جمله خیابان‌های خط‌کشی شده از آغاز سال تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: میدان ولی عصر تا بلوار اشراق، میدان شورا تا تقاطع گاوازنگ، تقاطع پلیس تا مقابل دانشگاه آزاد، بلوار آزادی تا چهار راه امیرکبیر، میدان انقلاب تا میدان ارتش و دیگر خیابان‌های سطح شهر از دیگر خیابان‌هایی است که از زمان مساعدشدن شرایط جوی به صورت محوری خط‌کشی شده است.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان تاکید کرد: خط‌کشی خیابان‌های شهر زنجان تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد، ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول