اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه مردم از نرخ 500 تومانی پارکبان رشت

خبرگزاری فارس: مردم از نرخ 500 تومانی پارکبان رشت گلایه کردند.

گلایه مردم از نرخ 500 تومانی پارکبان رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تعدادی از شهروندان رشتی عصر امروز در تماس با دفتر این خبرگزاری در گیلان، از افزایش نرخ 500 تومانی پارکبان در این شهر ابراز گله کردند.
یک شهروند اظهار داشت: صبح امروز که برای انجام کاری به خیابان مطهری رشت رفته بودم نیم ساعت خودروی خود را در کنار خیابان پارک کردم وقتی برگشتم با قبض 500 تومانی مواجه شدم.
محمدرضا نایینی شهروند دیگر نیز گفت: در خیابان گلسار رشت نیز نرخ پارکبان 500 تومان است که نمی‌دانیم این شرکت‌ها از کجا سر بیرون می‌آورند و نرخ تعیین می‌کنند.
خبرنگار فارس برای پیگیری موضوع به خیابان مطهری رشت رفت و از نزدیک قبض‌های 500 تومانی را مشاهده کرد و از یک پارکبان دلیل این کار را پرسید و وی ابراز داشت: شرکت «نیل آبی زرجوب» با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری رشت از دیروز کار خود را در خیابان مطهری و گلسار رشت آغاز کرده است.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود: از دیروز که کار خود را آغاز کردیم با اعتراض‌های مردمی مبنی بر گران بودن نرخ پارکبان مواجه شدیم ولی کاری از دست ما بر نمی‌آید و شرکت مذکور  این نرخ را تعیین کرده است.
به گزارش فارس، از زمان آغاز طرح پارکبان تاکنون چند شرکت در این راستا فعالیت می‌کنند که شرکت حامیان خدمتگزاران گیل و شرکت پیشگامان انصار گیل از جمله این شرکت‌ها هستند که نرخ پارکبان آنها 200 تومان است.
صدور قبض‌های 500 تومانی پارکبان از طرف شرکت نیل آبی زرجوب، موجب اعتراض‌های مردمی شده که در حال حاضر حوزه فعالیت آنها در خیابان‌های مطهری و گلسار رشت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول