اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان:

پارک‌بان‌های خیابان‌های شهر زنجان مکانیزه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت: در آینده‌ای نزدیک با مشخص شدن پیمانکار پارک‌بان‌های خیابان‌های شهر زنجان مکانیزه می‌شود.

پارک‌بان‌های خیابان‌های شهر زنجان مکانیزه می‌شود

حسنرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به انتشار آگهی برای جذب پیمانکار در جراید اظهار داشت: به احتمال زیاد پاکت‌ها در هفته آینده باز می‌شود.

وی افزود: با مشخص شدن پیمانکار طرح مکانیزه کردن پارک‌بان‌های شهر زنجان عملیاتی می‌شود.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در دور نخست انتشار آگهی تعداد شرکتکنندگان به حد نصاب نرسید، ادامه داد: به این دلیل اجرای طرح مکانیزه کردن پارکبان‌های شهر زنجان به تعویق افتاده است.

وی به برودت هوا در چند ماه آخر سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امکان انجام خطکشی خیابان‌ها در دمای کم‌تر از 10 درجه وجود ندارد.

مرادی اضافه کرد: اگر خط‌کشی خیابان‌ها در دمای کمتر از 10 تا 12 درجه انجام شود، رنگ‌آمیزی انجام شده کیفیت خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان خط‌کشی حدفاصل میدان بسیج تا میدان انقلاب را در هر دو لاین شمالی و جنوبی در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: با مساعد شدن دما این لاین‌ها و هم‌چنین از میدان انقلاب تا میدان ارتش به صورت محوری خط کشی می‌شوند.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: خط‌کشی بلوار چمران حدفاصل سعدی شمالی تا میدان قائم و میدان قائم تا میدان رسل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی زنجان با بیان اینکه رنگ و تجهیزات مورد نیاز برای خط‌کشی خریداری و آماده شده است، تأکید کرد: انجام کارهای عمرانی در حوزه شهرداری منتظر مساعد شدن وضعیت جوی در استان زنجان است.

مرادی اولویت خط‌کشی در شهر زنجان را خیابان‌های هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: بعد از خیابان‌های مرکزی شهری اقدام به اصلاح خط‌کشی خیابان‌های اصلی شهرک‌های اقماری می‌شود.

وی اضافه کرد: خط‌کشی چند ایستگاه اتوبوس هم نیاز به اصلاح دارد که در موعد مقرر انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول