اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار رشت:

پارکبانان رشت در نیم ساعت اول نباید پولی بگیرند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی حمل و نقل و ترافیک شهردار رشت گفت: طبق قانون مصوب، پارکبانان نباید نیم ساعت نخست که پارک خودرو رایگان است، پولی از صاحبان خودروهای پارک شده دریافت کنند.

پارکبانان رشت در نیم ساعت اول نباید پولی بگیرند

فرهاد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت اجرای طرح پارکبان در برخی خیابان‌های رشت و تخلف عده‌ای از پارکبانان در زیاد گرفتن پول بر خلاف قیمت درج شده در قبض‌های صادره، اظهار کرد: طرح پارکبان از جمله طرح‌هایی است که سازمان ترافیک با نظارت آن را انجام می‌دهد.

وی، با بیان اینکه هیچ پارکبانی نباید در نیم ساعت نخست پارک خودرو از صاحبان آنها پولی دریافت کند، تصریح کرد: نیم ساعت نخست پارک خودرو رایگان است و پولی نباید در این مدت زمانی گرفته شود.

نصیری ادامه داد: در برخی خیابان‌ها قبض‌های پارکبان 300 تومان و 500 تومانی است که پارکبان وظیفه دارد طبق قیمت مصوب روی قبض‌ها از مشتری پول بگیرد.

وی افزود: قبض‌هایی که 300 تومان نوشته شده پارکبان نباید به بهانه نداشتن پول خرد، از مشتری 500 تومان بگیرد این کار قابل پیگیری است.

این مسئول، اجرای طرح پارکبان را برای تراکم عرضه و تقاضا مهم دانست و اذعان کرد: 11 نقطه دیگر شهر رشت نیز به طرح پارکبان اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با هرگونه تخلفات در اجرای طرح پارکبان، از شهروندان رشت خواست در صورت مشاهده تخلفات از طرف پارکبانان و دریافت پول اضافه از آنها و یا صدور قبض در نیم ساعت نخست پارک خودرو مراتب را با شماره 2250064 و 2250110 با کد 0131 درمیان بگذارند تا پیگیری شود.

نصیری درباره اجرای طرح ترافیک در بیشتر خیابان‌های رشت ابراز کرد: با بستن برخی مسیرهای خیابان‌های رشت ترافیک روان‌تری ایجاد شده است.

وی یکی از معایب طرح ترافیک را عدم وجود پل مکانیزه در برخی تقاطع‌ها ذکر کرد و یادآور شد: برای برطرف کردن این مشکل در 48 نقطه شهر رشت پل مکانیزه احداث می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول