اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

طرح مکانیزه پارکبان در زنجان عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت: فازهایی از طرح مکانیزه پارکبان در چند خیابان شهر زنجان تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.

طرح مکانیزه پارکبان در زنجان عملیاتی می‌شود
حسن‌رضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره سرنوشت طرح مکانیزه کردن پارکبان‌های شهر زنجان اظهار داشت: با توجه به درج آگهی در نشریات، سه شرکت مراجعه کرده و مناقصه نیز برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری منتظر نتایج مناقصه برگزار شده هستند، ادامه داد: با مشخص شدن نتیجه مناقصه پیش‌بینی می‌شود، پارکبان‌های حاضر در چند خیابان شهر زنجان به صورت مکانیزه عمل کنند.
رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان حذف تبادل پول بین راننده و پارک‌بان، جلوگیری از اتلاف وقت راننده، روان شدن ترافیک، توزیع عادلانه جای پارک و جلب رضایت شهروندان را از مزایای مکانیزه شدن پارک‌بان‌ها اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 15 خیابان شهر زنجان طرح پارکبان اجرا می‌شود، افزود: بر اساس مطالعات انجام شده و پس از عملیاتی شدن طرح مکانیزه پارکبان‌ها به مرور چند خیابان نیز به این طرح افزوده می‌شود.
مرادی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تعداد پارکبان‌های فعال در سطح شهر و تکلیف آنها پس از مکانیزه شدن تصریح کرد: در حال حاضر 40 پارکبان در شهر زنجان فعالیت می‌کنند.
وی تاکید کرد: هر چند ممکن است پس از مکانیزه شدن پارکبان‌ها تعدیلی در تعداد نیروها انجام شود، ولی چون به زودی چند خیابان به طرح پارکبان اضافه می‌شوند این تعدیل نیرو طولانی نخواهد بود و نیروهای موجود حفظ می‌شوند.
رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان خیابان‌های صفا، بی‌سیم، شیخ فضل‌الله و شهید مدنی را از خیابان‌هایی اعلام کرد که بنا به ضرورت‌های موجود از جمله حجم مراجعات، طرح پارکبان در آنها اجرا می‌شود.
رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره قانون پرداخت بخشی از جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌ها گفت: این قانون تاکنون در هیچ یک از استان‌ها عملیاتی نشده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول