اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت:

عملکرد شرکت‌های پارکبان رشت ضعیف است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: عملکرد شرکت‌های پارکبان رشت ضعیف و ناقص است.

عملکرد شرکت‌های پارکبان رشت ضعیف است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدمحسن پورفخریان عصر امروز در جلسه شورای این شهر با اشاره به آخرین وضعیت طرح جامع ترافیک شهر رشت، اظهار داشت: تا زمانی که طرح جامع ترافیک شهر رشت در اختیار ما قرار نگیرد نمی‌توانیم طرح‌هایی مانند زوج و فرد کردن و یا طرح‌های پژوهشی ترافیک را در شهر اجرا کنیم.
وی افزود: به‌زودی طرح جامع ترافیک و چشم‌انداز ترافیک شهر رشت به دست ما می‌رسد و تصمیمات لازم در باره این طرح ترافیکی انجام می‌شود.
 
*کوتاهی شهرداری رشت در سد معابر  

این عضو شورا با اشاره به بند 20 ماده 55 شهرداری‌ها درباره مزاحمت‌های شغلی ناشی از انسداد معابر و آلودگی‌های صوتی و محیطی، خاطرنشان کرد: این مهم مسئله‌ای است که از توان کمیسیون مذکور خارج شده و کوتاهی شهرداری رشت در 15 یا 20 سال گذشته در برخورد با کسبه متخلف که ایجاد سد معبر می‌کردند موجب شده تا کسبه برای خود حق قائل شوند.
وی افزود: ایجاد سد معبر در معابر توسط بسیاری از کسبه و حق مالکیت کاذب موجب شده که هیچ شهردار ناحیه‌ای نتواند با آنها برخورد کنند.
پورفخریان ادامه داد: اگر افراد به قانون احترام بگذارند و طبق آن کار  کنند کسی نمی‌تواند مانع از کسب و کار آنها شود و وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم باید با وجدان بوده و تابع قانون باشیم.
وی بیان داشت: از اعضای شورا می‌خواهم که در مقابل این حقوق کاذبی که در این چند سال برای برخی از کسبه‌ها ایجاد شده بایستند.
 
*عملکرد شرکت‌های پارکبان نقص دارد
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت از بررسی وضعیت پارکبان در جلسه کمیسیون ترافیک خبر داد و گفت: برخی از کسبه خیابان بیستون رشت نسبت به وضعیت پارکبان در این منطقه اعتراض کرده‌اند که در دست بررسی کارشناسان است.
وی اذعان داشت: با کلیات پارکبان تمام شهروندان و کارشناسان موافق‌ هستند اما ضعف‌ها و نقص‌هایی در عملکرد شرکت‌های پارکبان وجود دارد که موجب گله‌مندی و شکایت شده است.
پورفخریان با بیان اینکه کارگروهی باید مسئول نظارت پارکبانان در شهر باشد، افزود: در جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا مقرر شده که سال آینده با استفاده از تجهیزات جدید از نواقص موجود در بحث پارکبان بر طرف شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول