اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

شهرداری بر عملکرد پارکبانان نظارت کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل از عملکرد پارکبانان در شهر اردبیل انتقاد کرد و خواستار نظارت شهرداری بر عملکرد پارکبانان شد.

شهرداری بر عملکرد پارکبانان نظارت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اگر قبل از مصوبه شورای شهر به جای مبلغ 100 تومان شرکت پارکبانان از صاحبان خودروها 200 تومان دریافت کرده در حقیقت تخلفی را مرتکب شده و باید مازاد این رقم را به شهرداری برگشت بدهد.
وی بیان داشت: در انعقاد قرار داد جدید انتظار داریم شهرداری تمام موارد قانونی را در مفاد قرارداد لحاظ کند تا مشکلی در اجرای پارکبان به وجود نیاید.
این عضو شورا ضرورت آموزش پارکبانان را نیز خاطرنشان کرد و گفت: انتظار داریم پارکبان‌ها آموزش لازم حقوق شهروندی را ببینند تا رفتار مناسب با شهروندان داشته باشند.
شاکر در مورد مشارکت شرکت سبلان سبز نیز اظهار داشت: ما به صورت یک جانبه نمی‌توانیم قرار داد را لغو کنیم چرا که این امر عواید بد حقوقی را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: اگر می‌خواهیم مصوبه قبلی و توافقات گذشته را لغو کنیم باید یک تعامل و رایزنی با شرکت سبلان انجام شود تا آنها حق و حقوقی را طلب نکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه ابراز داشت: ما با کلیات اجرای طرح پارکبان موافق هستیم اما معتقدیم شهرداری در نحوه اجرا و عملکرد آنها باید نظارت بیشتری داشته باشد.
این عضو شورا خاطرنشان کرد: موارد قبل از انعقاد و واگذاری مسئولیت‌ها به افراد تذکر داده شده تا در آینده منشاء اختلافی را شاهد نباشیم چرا که همیشه شهرداری در برخورد و شکایت از بخش خصوصی در رعایت نکردن مفاد قرارداد کم آورده است.
وی اضافه کرد: ما باید طبق قرارداد تا اول اسفند ماه با موسسه راهگشا در این زمینه همکاری داشته باشیم اما از تاریخ اول اسفند ماه به بعد شهرداری طبق قوانین باید شرکت جدیدی را برای این کار برگزیده و موارد لازم را به آنها در اجرای مناسب طرح پارکبان متذکر شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز در مورد طرح پارکبان ابراز داشت: این شرکت با داشتن نیروهای کم قادر نیست خدمات مناسبی را عملیاتی کند و حتی در سرکشی به مناطق مختلف با مشکلاتی مواجه است.
علیرضا دباغ عبداللهی اضافه کرد: گاه برخی از پارکبانان بدون صدور قبض پول دریافت می‌کنند که در این زمینه از شرکت و شهرداری انتظار داریم که سخت‌گیری‌های خود را انجام دهند.
وی از اعضای شورای شهر اردبیل خواست تا پایان قرارداد شرکت فعلی به تفاهم‌نامه امضا شده دو طرف رای دهند.
این عضو شورا خاطرنشان کرد: از شهرداری انتظار داریم در انتخاب پیمانکار جدید نهایت دقت را داشته باشد تا خدمات پارکبان حتی با وجود افزایش قیمت با شکل مناسب و مطلوب انجام شود.
دباغ‌عبدالهی اظهار داشت: از شرکت‌های مجری پارکبان در اردبیل انتظار می‌رود در انتخاب افراد در مسیرهای مختلف با حساسیت اقدام کنند تا پارکبانان رفتاری شایسته و مناسب را با اهالی و به ویژه مسافران و گردشگران در فصول مختلف سال داشته باشند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول