اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب مطرح کرد؛

اجرای ناقص طرح پارکبان در میاندوآب

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب گفت: طرح پارکبان در میاندوآب به صورت ناقص اجرا شده است.

اجرای ناقص طرح پارکبان در میاندوآب
محمد صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمربندی که در حاشیه شهرستان میاندوآب قرار دارد به عنوان حواشی در کنار شهر بوده و جریان شمال و جنوب و شرق و غرب را به هم تبدیل می‌کند.
وی با بیان اینکه میاندوآب سه راهی برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان است، تصریح کرد: این سه راهی بار ترافیکی عظیمی برای وسایل سنگین به شمار می‌رود و این نقیصه در پل لیلان چای که به عنوان باریکه در امتداد بلوار باکری است تراکم ترافیکی را دامن می‌زند و سکنه‌های پی در پی ترافیکی در این بلوار ایجاد می‌کند.
این مسئول عدم وجود پارکینگ را از دیگر معضلات در این شهر برشمرد و اعلام کرد: بافت مرکزی در میاندوآب کهنه است و مراکز رفاهی، تفریحی، خدماتی و پزشکی در مرکز شهر واقع شده‌اند و از سوی دیگر به دلیل ناقص اجرا شدن طرح پارکبان در این شهر شاهد وجود ترافیک شدید و انسداد معبر در این شهر هستیم.
صادق‌زاده ادامه داد: در صورت تمرکز زدایی و مراکز خدماتی و رفاهی از داخل شهرها به حاشیه شهر شاهد کاهش بار ترافیکی خواهیم بود و با این اقدام بار ترافیکی که در شهر ایجاد می‌شود را کاهش دهیم.
وی گفت: شورای ترافیک میاندوآب به صورت مرتب تشکیل و تمهیدات لازم در این زمینه انجام می‌گیرد، بر این اساس فرهنگ استفاده از  کمربند ایمنی در میاندوآب به 90 درصد رسیده است و این امر نشان از وجود فرهنگ ترافیکی در بین مردم شهر است.
این مسئول با بیان اینکه کارگروه‌های لازم برای کاهش بار ترافیکی میاندوآب تشکیل شده است، اعلام کرد: پارکینگ‌های منطقه‌ای در ایستگاه‌های تاکسی ایجاد شده است و در این شهر ایستگاه تاکسی مفهوم خود را از دست داده‌اند و به پارکینگ تبدیل شده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول