اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پارس‌آباد:

اجرای طرح پارکبان نیاز اصلی شهر پارس‌آباد است

خبرگزاری فارس: شهردار پارس‌آباد بر اجرای طرح پارکبان در خیابان‌های این شهرستان تاکید و آن را ضرورتی برای پارس‌آباد اعلام کرد.

اجرای طرح پارکبان نیاز اصلی شهر پارس‌آباد است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم بیرامزاده در جلسه بررسی مشکلات شهری پارس‌آباد اظهار داشت: با اجرای این طرح در آینده نزدیک انتظار می‌رود کاهش بار ترافیکی را در هسته مرکزی شهر شاهد باشیم.
وی ادامه داد: جای خالی طرح پارک‌بان در شهرستان پارس‌آباد علیرغم اینکه این شهر دومین شهر پرجمعیت در بدنه استان اردبیل است احساس می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای طرح پارک‌بان بهبود وضعیت حمل و نقل در این شهر را نیز منجر خواهد شد که انتظار می‌رود با اجرای سریع این طرح زمینه برای ساماندهی خیابان‌ها و معابر شهر فراهم شود.
شهردار پارس‌آباد در ادامه مردم را مهم‌ترین شرکا در ساماندهی و نگهداری شهر اعلام کرد و افزود: شهرداری و دیگر دستگاه‌های مجری تمام توان خود را برای ساماندهی شهر و زیباسازی آن انجام‌ می‌دهند اما شایسته است مردم نیز با نگهداری دقیق و مناسب، شهرداری و دستگاه‌های اقماری آن را یاری کنند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود سد معبر را یکی از پدیده‌های بسیار زشت در بر هم زدن چهره شهری اعلام کرد و ابراز داشت: سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها، میدان‌ها، بوستان‌ها برای کسب و سکونت غیرقانونی است و بر این اساس مقابله با سد معبر و مزاحمت‌هایی از این دست در معابر عمومی برای شهروندان از وظایف شهرداری است.
وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از پدیده زشت سد معبر در شهرها، دستگاه‌های اجرایی مرتبط، باید با هم تعامل و ارتباط تنگاتنگ داشته باشند، اضافه کرد: برای ریشه‌کن شدن این پدیده، سر و سامان دادن به دستفروشان و وانت‌بارهای عرضه کننده میوه و تره بار در حاشیه خیابان‌ها و میدان‌ها نباید تنها از شهرداری انتظار داشت، چرا که این نهاد امکانات لازم را برای نگهداری طولانی‌مدت خودروها در اختیار ندارد و راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های مسئول، باید در این زمینه با شهرداری فعالانه همکاری داشته باشد.
بیرامزاده در پایان سخنان خود با بیان اینکه این شهرداری به دنبال راه حل منطقی برای جلوگیری از سد‌ معبر و سامان‌دهی دستفروشان است، تصریح کرد: تلاش شهرداری برای احداث مرکز خرید میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر پارس‌آباد در این راستاست.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول