اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:‌

طرح تحول بنیادین باید 30 سال قبل ‌در آموزش و پرورش اجرا می‌شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: طرح تحول بنیادین باید 30 سال قبل ‌در آموزش و پرورش اجرا می‌شد.

طرح تحول بنیادین باید 30 سال قبل ‌در آموزش و پرورش اجرا می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: هر نوع هزینه‌ای در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری مطلوب محسوب می‌شود که ضروری است از این سرمایه‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه معلمی به عنوان شغل انبیا مورد توجه است، افزود: برخی از معلمان بدون توجه به شغل انبیایی خود به بدآموزی در مدارس می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت تربیت نیروهای انسانی کارآمد و متعهد در مدارس تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه کشور باید به این امر مهم توجه کند.

وی با بیان اینکه تصویب طرح تحول بنیادین از برنامه‌های تاثیرگذار در زمینه توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف است، افزود: اگر چه این سند دیر تدوین شده است اما ضروری است برای اجرای دقیق آن اقدامات لازم صورت گیرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه باید 30 سال قبل در زمینه اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش اقدامات لازم صورت می‌گرفت، افزود: اگر این سند در اوایل انقلاب تدوین می‌شد، بسیاری از مشکلات جامعه در حال حاضر وجود نداشت.

وی با اشاره به تحولات سریع دنیای تکنولوژی تصریح کرد: با افزایش سرعت تحولات فاصله بین نسل‌ها افزایش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید برای سرعت تحولات در جهان اقدامات لازم انجام شود، افزود: باید عقب‌ماندگی‌های کشور با جهان جبران شود.

وی بر ضرورت انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه سرعت تحولات تکنولوژی تاکید کرد و افزود: باید کشور با سرعت پیشرفت‌های دنیا خود را مطابقت دهد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در حوزه قرآن آموزش و پرورش می‌تواند فعالیت‌های چشمگیری انجام دهد، خاطرنشان کرد: از فعالان عرصه قرآنی در نماز جمعه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول