اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

مسئولان باید جوانان را بیشتر با مساجد عجین کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین گفت: بیشتر شهدای ما از مساجد به سوی جبهه‌ها اعزام شدند و مسئولان کشور باید شرایط را طوری مهیا کنند که جوانان ما بیشتر با مساجد عجین شوند.

مسئولان باید جوانان را بیشتر با مساجد عجین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خانواده شهدای شهرستان ورامین ساعاتی پیش با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در این دیدار با توجه به نقش مساجد در جامعه عنوان کرد: شهادت فوز و رستگاری عظیم است و بیشتر شهدای ما از مساجد به سوی جبهه‌ها اعزام شدند و مسئولان کشور باید شرایط را طوری مهیا کنند که جوانان ما بیشتر با مساجد عجین شوند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: خانواده شهدا نیز باید بیش از گذشته پا به عرصه‌های فرهنگی بگذارند و با پیوند با ولایت اثرگذاری خود را در جامعه به مانند شهدای خویش نشان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر انجام فرایض امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر، این دو فریضه از وظایف آحاد ملت به‌ویژه خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: باید فرزندان شهدا ادامه دهندگان راه شهدا باشند و با انجام وظایف دینی و انقلابی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

در ادامه این مراسم فرزند شهید زنگنه با ارائه گزارشی از اقدامات جوانان خانواده‌های شاهد گفت: این جمعیت متشکل از فرزندان و همسران معظم شهدا است و همواره تلاش می‌کنیم با زنده نگاه داشتن  یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های مردان بزرگ آسمانی راه شهدا را تا آخرین نفس ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: ما باید ثابت کنیم که این انقلاب با شهادت مردان آسمانیش به پایان نرسیده و راه جهاد و شهادت همچنان ادامه دارد و ما هستیم که این راه را ادامه می‌دهیم ما سربازان ولایت هستیم.

زنگنه عنوان کرد: صرف ادعای ولایتمداری به ما کمک نمی‌کند که ولایتمدار باشیم و این امر در عمل ما ظهور پیدا می‌کند و ما آماده‌ایم تا از آرمان‌های انقلاب و شهدا و منویات رهبری عزیزمان پاسداری کنیم و با این روحیه انقلابی در این فضای غبارآلود پا به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بگذاریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول