اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز:

مسئولان در ساخت خانه هنرمند رامهرمز همکاری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز ساخت خانه هنرمند را از ضروریات این شهرستان اعلام و بر همکاری مسئولان برای اجرای این طرح تاکید کرد.

مسئولان در ساخت خانه هنرمند رامهرمز همکاری کنند

 

عبدالکریم سالمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز از مسئولان استان و شهرستان خواست با توجه به نبود هتل و مسافرخانه در رامهرمز و حضور هنرمندان شهرهای مختلف در جشنواره‌های مختلف استانی در رامهرمز، در ساخت این خانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را یاری دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمین مورد نیاز برای احداث خانه هنرمندان آماده است، ضروری است نسبت به تامین بودجه برای این منظور اقدام جدی به عمل آید.

سالمی همچنین به برنامه‌های اوقات فراغت این اداره اشاره کرد و گفت: در سال جاری علاوه بر اجرای برنامه‌هایی که جزو وظایف این اداره محسوب می‌شود، در دو شاخص مساجد و برنامه‌های هنری، برنامه‌هایی به اجرا در آمد.

به گفته وی، این برنامه‌ها شامل آموزش قرآن، احکام، اردوهای درون و برون استانی و برنامه‌های خاص فرهنگی و هنری دیگر از تیر ماه در مساجد رامهرمز آغاز شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز با بیان اینکه برنامه‌های این اداره با استقبال خوبی روبه رو شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از یک هزار نفر را در سطح مساجد و کلاس‌های اوقات فراغت جذب شده‌اند.

سالمی در ادامه به بیان دیگر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز پرداخت و گفت: تاکنون موفق به اخذ 12 مجوز کانون مساجد در شهرستان شده‌ایم که همگی فعال هستند.

وی افزود: آذر ماه سال جاری جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان رامهرمز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول