اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اعلام کرد

تداوم ارسال اقلام زیستی به ورزقان در صورت اعلام نیاز مسئولان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ارسال اقلام زیستی به مردم زلزله‌زده ورزقان در آذربایجان‌شرقی در صورت اعلام نیاز مسئولان منطقه تداوم خواهد داشت.

تداوم ارسال اقلام زیستی به ورزقان در صورت اعلام نیاز مسئولان

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در ورزقان آذربایجان‌شرقی، امکانات بیمارستان صحرایی ارسال شده است.

وی با اشاره به ارسال سایر اقلام، تصریح کرد: بر حسب نیاز منطقه زلزله‌زده در آذربایجان‌شرقی، اقلام امدادی و زیستی مورد نیاز از طریق جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در حال ارسال است.

زینال‌پور از ارسال هشت قلم کالای مورد نیاز زلزله‌زدگان خبر داد و افزود: این کالاها شامل اقلام زیستی و بهداشتی است.

این مسئول با اشاره به ارسال سایر کمک‌ها به این مناطق، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده ورزقان از سوی جمعیت هلال احمر استان به صورت مداوم ارسال خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در راستای کمک به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله 2/6 ریشتری در ورزقان آذربایجان‌شرقی، بیمارستان صحرایی این جمعیت در استان آذربایجان‌غربی با 11 نیروی پزشکی و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است.

زینال‌پور با اشاره به اعزام سه نفر پزشک، دو نفر پرستار، یک ماما، یک کارشناس بهداشت محیط و چهار نفر نیروی پشتیبانی به آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: این تیم پزشکی تا زمانی که وضعیت مجروحان بهبود نسبی یابد برای امدادرسانی در منطقه حضور خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی یادآور شد: در این راستا پنج گروه امدادی از شهرهای ارومیه، خوی، نقده، میاندوآب و سلماس برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این زلزله اعزام شدند و سایر امدادگران شهرستان‌های استان و ستاد جمعیت در ارومیه در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

زینال‌پور اعلام کرد: تاکنون 136 نیروی امدادی با 23 دستگاه خودروی امداد و نجات به ورزقان آذربایجان‌شرقی اعزام شده‌اند و پس از عملیات جستجو از دیروز اسکان اضطراری و توزیع مواد غذایی در این منطقه آغاز شده است.

وی با اشاره به اقلام زیستی ارسالی به زلزله‌زدگان ورزقان در آذربایجان‌شرقی، اعلام کرد: تاکنون 590 تخته چادر، 100 تخته موکت، یک هزار و 180 تخته پتو، 104 عدد کلمن آب، بیش از 18 هزار انواع کنسرو، 600 دفترچه خواربار و 200 کیسه جسد به ورزقان آذربایجان‌شرقی ارسال شده است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول