اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

اشتباهات مسئولان قابل چشم‌پوشی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نماینده دولت نیستیم و مسئولان انتظار نداشته باشند از اشتباهات آنها چشم‌پوشی کنیم.

اشتباهات مسئولان قابل چشم‌پوشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم سعدآباد اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع نیازهای ایشان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماست و از تمام توان برای تحقق این مهم بهره خواهیم برد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما نماینده دولت نیستیم و مسئولین ناراحت نشوند و توقع نداشته باشند که از اشتباهات ایشان چشم‌پوشی کنیم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: ما به عنوان نماینده مردم باید حرف‌های مردم را بزنیم و خواسته‌ها و دغدغه‌های ایشان را به گوش مسئولین برسانیم و با تمام توان این کار را خواهیم کرد.

وی خطاب به مسئولین و مدیران اجرایی افزود: مسئولان از اینکه ما حرف مردم را می‌زنیم و فریادگر حقوق مردم هستیم ناراحت نشوند و انتظار چشم‌پوشی در مقابل کم‌کاری و اشتباهات را از ما نداشته باشند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: به منظور ارتباط قوی با مردم حوزه انتخابیه شاهد راه‌اندازی دفاتر گسترده ارتباط مردمی در تهران، برازجان و بخش‌های شش‌گانه شهرستان بوده‌ایم و هدفمان در کنار مردم بودن است و سعی‌مان قوی‌تر و پررنگ‌تر کردن ارتباطات مسئولان و مردم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دولت قصد دارد طرح‌های پیرامونی و کشاورزی را حمایت کند و در این راستا کشاورزان باید با حضور گسترده خود و ارائه طرح‌های جدید بخش خصوصی را فعال کنند و از این طریق زمینه توسعه شهرستان دشتستان در عرصه کشاورزی باشیم.

امام جمعه سعدآباد نیز در این مراسم اظهار داشت: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، نماینده‌ای کوشا و پرتوان هستند و همواره با حضور در میان مردم بخش‌های مختلف از نیازهای ایشان در عرصه‌های مختلف آگاهی یافته‌ و پیگیری به منظور رفع این مشکلات را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز‌بارگاهی عنوان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد را در زمینه خدمت به مردم یاری رساند و ایشان را در مسیر تحقق هدفشان کوشاتر گرداند.

در پایان این مراسم، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدارهای چهره به چهره‌ای با مردم داشت و با حضور بخشدار و شهردار، به برخی از مشکلات و مسائل بخش سعدآباد رسیدگی شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول