اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان در البرز است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان در البرز است.

ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان در البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ عیسی فرهادی ظهر امروز در چهارمین جلسه تخصصی اشتغال استان البرز افزود: با توجه به نرخ جمعیت و افزایش آن در استان البرز مسئولان این استان یکی از مهمترین اولویت‌هایشان توسعه اشتغال برای جوانان است.

وی افزود: استان البرز دارای جمعیت جوانی است که نیاز است تا با ایجاد اشتغال نیازهای این قشر را برطرف نماییم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی و همچنین ایجاد تعاملات بیشتر با واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه‌های ایجاد اشتغال در این استان فراهم شده و جمعیت بیکاری در البرز با کاهش روبه‌رو شود.

وی افزود: اگر بتوانیم از استعدادها و توانمندی‌های این استان استفاده نماییم می‌توانیم در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش البرز باشیم.

فرهادی تأکید کرد: جوانان جویای کار اگر در یکی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای تخصص داشته باشند راحت‌تر می‌توانند جذب بازار کار شده و از بیکاری رها شوند.

استاندار البرز بدون ذکر تعداد بیکاران موجود در البرز گفت: برای کاهش نرخ بیکاری در استان البرز باید تمهیدات جدی و اساسی اندیشیده شود.

وی در ادامه سخنان خود خواستار توجه جدی و همکاری بانک‌های خصوصی استان شد و گفت: این بانک‌ها می‌توانند در مسیر سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال نقش موثری داشته باشند.

فرهادی اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری بانک‌های خصوصی می‌توانیم مسیر تحولات اساسی را در زمینه اشتغال ایجاد کرده و در آینده شاهد فعالیت بیشتر آنان در این بخش باشیم.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران در دستگاه‌های اجرایی مشکلات خود را در بخش اشتغال دادند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول