اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

رفع مشکلات کشاورزی خراسان جنوبی حمایت مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید به بخش کشاورزی بیشتر توجه شود، گفت: برطرف کردن مشکلات کشاورزی خراسان جنوبی حمایت مسئولان را می‌طلبد.

رفع مشکلات کشاورزی خراسان جنوبی حمایت مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی صبح امروز در نشست صمیمی نمایندگان تشکل‌های بخش کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کلمه جهاد یادآور فداکاری‌، تلاش‌ها و ایثارهایی است که در دفاع مقدس شکل گرفته است، اظهار کرد: باید جهادگران بخش کشاورزی همچنان مانند دوران دفاع مقدس عمل کنند.

وی ادامه داد: دولت و مجلس باید با عزم جدی جلوی واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی را بگیرند زیرا این عمل سبب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تحقیقات و پژوهش در بخش کشاورزی باید حرف اول را بزند، گفت: باید تحقیقات و پژوهش در بخش کشاورزی بتواند در نقطه به نقطه استان رواج پیدا کند و از این طریق می‌توان چگونگی ارتقای بهره‌وری را پیدا کرد.

رضایی بیرجندی شغل کشاورزی را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: شریف بودن شغل کشاورزی آنقدر در نزد خداوند مورد توجه بوده که بر آباد کردن و احیای زمین در آیات مختلف قرآن تاکید شده است.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های زیبایی خلقت، تامل و تدبر در گیاهان و طبیعت است.

امام‌جمعه بیرجند کشاورزی را محور اقتصادی خراسان جنوبی دانست و گفت: از بعد جهاد اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید در این حوزه نیز سرآمد جهانیان باشیم و این امر جز با توجه و دقت نظر در توسعه بخش کشاورزی میسر نمی‌شود.

رضایی بیرجندی به رفع مشکلات و چالش‌های بخش کشاورزی خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: برطرف کردن مشکلات بخش کشاورزی همفکری و حمایت مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی توسط رسانه‌ها فرهنگ‌سازی شود، گفت: تبیین و ترویج بخش‌های مختلف کشاورزی می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه بخش کشاورزی باشد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول