اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

رسانه‌‌ها مسئولان را در تصمیم‌‌گیری‌ها یاری دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید نقاط مبهم را به مسئولان نشان دهند و در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان آن‌ها را یاری دهند.

رسانه‌‌ها مسئولان را در تصمیم‌‌گیری‌ها یاری دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های به‌روز و خوب این استان است که تاکنون در انجام رسالت‌های خود موفق عمل کرده است.

وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به منویات مقام معظم رهبری در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت: در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف کشور توصیه‌های مقام معظم رهبری باید نصب‌العین افراد باشد که حوزه خبر و اطلاع‌رسانی نیز از این امر مستثنی نیست.

زمانیان افزود: خبرنگاران باید در انتقال اخبار و اطلاعات به واقعیت‌های جامعه توجه داشته باشند و تلاش کنند تا در رفع مسائل و مشکلات جامعه گام‌های موثری بردارند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرنگاران در انتقال اخبار و اطلاعات باید هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت را در نظر داشته باشند چراکه پویایی کار خبر و اطلاع‌رسانی منوط به همین انعکاس تلخی‌ها و شیرینی‌هاست.

وی بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم تاکید کرد و گفت: خبرنگاران باید تا می‌توانند با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند و در پیگیری مطالبات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

زمانیان با بیان اینکه مطبوعات باید چشم و گوش مسئولان باشند، افزود: خبرنگاران باید واقعیت‌های جامعه را درک کنند و در انتقال صحیح و کامل آن‌ها به مسئولان اقدام نمایند تا مسئولان بتوانند مسائل و مشکلات جامعه را به نحو مطلوب‌تری برطرف کنند.

وی ادامه داد: مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید نقاط مبهم را به مسئولان نشان دهند و در تصمیم‌سازی‌های کلان و خرد آن‌ها را یاری دهند.

زمانیان به نقش فعال مطبوعات در هدایت جامعه اشاره کرد و گفت: مطبوعات باید تلاش کنند تا واقعیات و اتفاقات خوب و بد جامعه را درست و صحیح منتقل کنند و به نحو جدی از جوسازی و سیاه‌نمایی بپرهیزند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول