اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز:

مسئولان زابل سرمایه‌گذاران را جذب کنند

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و پارلمانی ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز گفت: مسئولان زابل باید از مرز به خوبی استفاده کنند و تلاش بیشتری برای جذب سرمایه‌گذاران انجام دهند.

مسئولان زابل سرمایه‌گذاران را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، عباس میرحسینی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون کالای قاچاق و ارز شهرستان زابل اظهار داشت: باید به منظور توسعه وضعیت معیشت مرزنشینان سیستان، اقدامات جدی صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مرز سیستان برای واردات دام باز است، افزود: مسئولان محلی راهکارهای خود را با حفظ منافع ملی برای استفاده از مرز به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور ارائه دهند.

معاون حقوقی و پارلمانی ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز تصریح کرد: با توجه به اینکه مرز یک فرصت است همه وظیفه داریم در راستای ارتقای معیشت مرزنشینان تلاش کنیم و مسئولان نیز باید برای استفاده عموم مردم از مرز تدبیر کنند.

میرحسینی گفت: هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بستن مرز نیست بلکه ساماندهی مرز است یعنی اینکه هم حق و حقوق دولت رعایت شود و هم مردم ارتزاق کنند.

وی افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مسیر استفاده از مرز را تسهیل می‌کند؛ معیشت مرزنشینان را ارتقا می‌دهد و با افراد سودجو  برخورد می‌کند.

معاون حقوقی و پارلمانی ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌های مرزی نقش مهمی در کاهش قاچاق کالا دارد بنابراین توسعه بازارچه‌های محلی راهکار مناسبی برای ایجاد اشتغال است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: مرز باید معیشت مرزنشینان خود را تامین و ارتقا دهد؛ در واقع مرز، دروازه تردد فرهنگ و اقتصاد هر کشوری است.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل و تامین شرایط استفاده عموم مردم از مرزها، باید در زمینه معیشت، اشتغال و برخورد قانونی با باندها و افراد سودجو در سوء‌استفاده از منابع اقتصادی و مالی توسط ستاد کالا و قاچاق ارز کشور اقداماتی صورت پذیرد.

معاون حقوقی و پارلمانی ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در سیستان یک ضرورت است و بهترین راهکار برای جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه به شمار می‌رود.

میرحسینی گفت: مسئولان استانی و شهرستان زابل باید از فرصت و مزیت مرز به خوبی استفاده کنند و در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارج از استان تلاش بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول