اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی نامه رئیس مجلس در مورد مصوبات وزارت نفت در بوشهر

نشست اضطراری مسئولان ارشد استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: در پی نامه رئیس مجلس در مورد مغایرت مصوبات استانی دولت در حوزه نفت بوشهر با قانون، استاندار و معاونان، نمایندگان استان در مجلس و فرماندهان ارشد سپاه در دفتر امام جمعه بوشهر نشست اضطراری تشکیل دادند.

نشست اضطراری مسئولان ارشد استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این نشست که صبح امروز در دفتر امام جمعه بوشهر تشکیل شد علاوه بر آیت‌الله صفایی‌بوشهری و استاندار بوشهر، چهار نماینده استان در مجلس به همراه فرماندهان سپاه امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز حضور داشتند و در مورد پیگیری و چاره‌اندیشی برای رسیدگی به این نامه تبادل نظر کردند.

همچنین وزیر نفت نیز در مورد تکالیف مصوب وزارت نفت و نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور در مورد هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت به قانون در ارتباط با موضوع بخشی از وظایف وزارت نفت در استان بوشهر، نامه‌ای به استاندار و امام جمعه بوشهر نوشته است.

بر اساس این گزارش در صورت اجرایی شدن این مصوبه بسیاری از مصوبات سفرهای دولت در استان بوشهر متوقف شده که این امر مشکلاتی نیز برای استان به‌ وجود خواهد آورد.

در همین ارتباط مسئولان ارشد استان بوشهر صبح امروز در دفتر امام جمعه بوشهر گردهم آمدند تا برای رفع این مشکل چاره‌ای بیندیشند.

با این حساب نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور در مورد مصوبات نفتی استان بوشهر و مغایرت آن با قانون می‌تواند موجب توقف روند توسعه استان بوشهر شده و بسیاری از پروژه‌های عمرانی روی زمین بماند.

لازم به ذکر است بر اساس نظر امام جمعه و استاندار بوشهر بخشی از این نشست علنی و بخشی دیگر نیز غیر علنی بود و پس از اتمام نشست علنی خبرنگاران حاضر نشست مسئولان ارشد استان بوشهر را ترک کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول