اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

مسئولان دنا مشکلات مردم را چهره به چهره برطرف کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا گفت: هر هفته دو دستگاه‌ عملکرد خود را در نماز جمعه به مردم گزارش داده و با دیدار چهره به چهره مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

مسئولان دنا مشکلات مردم را چهره به چهره برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مرادعلی پیوند عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دنا اظهار کرد: هر انسانی دارای شأن و منزلتی است و شخصیت انسان او را از دیگران متمایز می‌کند.

فرماندار دنا از وظایف مدیریتی را اطاعت از ولایت و رهبری دانست و ادامه داد: کسانی که دچار توطئه فتنه شدند به واسطه خارج شدن از دایره ولایت و رهبری بود و کسانی بودند که از ولایت فاصله گرفتند.

پیوند خدمت به مردم را از دیگر وظایف مدیران دانست و یادآور شد: خدمت به مردم هرچه مخلصانه‌تر و پیگیرتر و با تلاش و جدیت بیشتر باشد مورد رضای الهی قرار می‌گیرد و لازم است مدیران با قدرت و تلاش و قوت قلب و تواضع بیشتر خدمت‌گزاری به مردم را سرلوحه کارها قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان در انقلاب و جنگ تحمیلی سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: مدیران باید مردم را ولی‌نعمتان و محرم اسرار خود بدانند و جز در مواردی خاص در بقیه موارد مشکلات را با مردم در میان بگذارند.

فرماندار دنا با اشاره به اینکه مسئولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند، گفت: مردم باید ببینند و لمس کنند که اگر مدیران و مسئولان به وظایف خود عمل نکنند مورد بازخواست قرار می‌گیرند و نباید احساس کنند که برای حرف‌هایشان گوش شنوایی نیست.

این مسئول ارشد اجرایی در دنا افزود: هر هفته دو دستگاه‌ عملکرد خود را در نماز جمعه به مردم گزارش داده و با دیدار چهره به چهره مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به نزدیکی روز قدس آن را متعلق به همه جهان اسلام دانست و یادآور شد: روز قدس یک روز سرنوشت‌ساز و حیاتی است بالاخص با وضعیت فعلی که در منطقه حاکم است همه مدیران به همراه مردم با عزمی راسخ و باشکوه در این مراسم شرکت خواهند کرد.

پیوند تصریح کرد: با توجه به سخن امام راحل روز قدس روز جهان اسلام است و اکنون ملت سوریه با تأسی به روح مقاومت در ایران که امام در کالبد زمان دمیدند در حال مقابله با استکبار و صهیونیسم هستند.

فرماندار شهرستان دنا تصریح کرد: همه نگاه‌ها به ملت ایران است پس باید حضور حداکثری در این مراسم داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول