اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

رضایت‌مندی مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت رضایت‌مندی مردم گفت: رضایت‌مندی مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

رضایت‌مندی مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت ظهر امروز در دیدار چهره به چهره با مردم به درخواست‌های کثیری از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: رضایت‌مندی مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد چرا که مردم ولی‌نعمت ما هستند و خدمت‌رسانی به آنها وظیفه همه مسئولان هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند ارباب رجوع را تکریم کرده و بنا به رسالت و وظیفه خود تا می‌توانند در راستای حل مشکلات ایشان گام بردارند.

این گزارش حاکی است، با توجه به حجم بالای کار و فشردگی جلسات، برنامه هفتگی ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم، جایگاه خاصی در برنامه هفتگی فرماندار شهرستان پاکدشت دارد و از اولویت‌های کاری‌ است که به‌صورت مستمر هر هفته برگزار می‌شود و مردم شریف این شهرستان به‌صورت حضوری مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت در میان می‌گذارند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول