اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

روز قدس پشتیبانی معنوی از مردم فلسطین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: روز قدس به عنوان پشتیبانی معنوی از مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

روز قدس پشتیبانی معنوی از مردم فلسطین است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ روز قدس از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس پشتیبانی معنوی از مردم مظلوم فلسطین صورت گرفت، افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری این روز به نام قدس فلسطین را در اذهان جامعه ماندگار کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به شرایط خاص منطقه خاورمیانه و برخی کشورهای عربی در حال حاضر تصریح کرد:‌ مردم کشورهای عربی و خاورمیانه با الهام از انقلاب اسلامی و تدابیر امام خمینی (ره) بهارهای عربی را به راه انداخته و موج بیداری اسلامی در کشورهای جهان به خوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول 33 سال گذشته استکبار و صهیونیسم جهانی همواره توطئه‌های مختلفی را علیه کشورهای مسلمان راه انداخته است، افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس برای همیشه تاریخ توطئه دشمنان را خنثی کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای مختلف جهان به ویژه خاورمیانه علیه نظام‌های استبدادی به پا خواسته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز بساط دشمنان و استکبار جهانی با بیداری اسلامی از منطقه برچیده شده است.

وی با بیان اینکه کدخدایی آمریکا و استکبار در جهان به پایان رسیده است، افزود: خیزش‌های مردم منطقه موجب سقوط رژیم‌های استکباری شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به شکسته‌شدن خطوط دشمنان در منطقه یادآور شد: قیام مردم علیه حکومت‌های دست‌نشانده آمریکا و صهیونیسم موجب پایداری اسلام در جهان شده است.

وی قیام 99 درصدی مردم آمریکا و برخی کشورهای اروپایی علیه نظام‌های سرمایه‌داری را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شرایط ویژه جهان ضروری است راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

سردار کرمی یادآور شد: ضروری است با توجه به تحولات مختلف در منطقه به ویژه لبنان، سوریه و برخی کشورهای اسلامی راهپیمایی روز قدس به صورت باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم کشورهای اسلامی و استان زنجان در روز قدس انزجار خود را از استکبار به ویژه صهیونیسم اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم شریف، ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول