اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره بانک مسکن کشور خبر داد

ایجاد‌ 2 میلیون و 500 هزار فرصت شغلی طرح مسکن مهر در کشور

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره بانک مسکن کشور گفت: 2 میلیون و 500 هزار فرصت شغلی در طرح مسکن مهر بانک مسکن در کشور ایجاد شده است.

ایجاد‌ 2 میلیون و 500 هزار فرصت شغلی طرح مسکن مهر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یوسف مرتضایی در جلسه تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید بانک مسکن قزوین که در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طرح مسکن مهر بانک مسکن 2 میلیون و 500 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است و این درحالی است که یکی از شاخصه‌های دولت دهم اشتغال‌زایی است. 

وی عنوان کرد: مشکل اساسی مردم قشر فقیر و متوسط جامعه نبود مسکن است که می‌توانیم با همکاری دستگاه‌ها مشکل مسکن این قشر را حل کنیم.

مرتضایی در خصوص مرمت و ساخت واحد‌های مسکونی جدید با توجه به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی افزود: زلزله آذربایجان شرقی زنگ خطری است که ما به بازسازی و مرمت خانه‌های قدیمی در روستا‌ها و شهرها بپردازیم تا هنگام بروز این پدیده طبیعی میزان خسارات جانی و مالی را به میزان زیادی کاهش دهیم.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن کشور خاطرنشان کرد : امسال بانک مسکن در بخش تسهیلات ازدواج برای 320 هزار زوج در کشور، 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مرتضایی افزود: در سال‌های 89 و 90 بانک مسکن استان قزوین 9 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات به 32 خانوار در استان قزوین پرداخت کرده است.

وی اذعان کرد: بانک مسکن برای احداث 8 هزار واحد مسکن مهر استان قزوین 8 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول