اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی بویین زهرا خبر داد

راه‌اندازی منابع‌ هوایی و زمینی آبرسانی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: در حال حاظر 63 منبع زمینی و 64 منبع هوایی آب در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی منابع‌ هوایی و زمینی آبرسانی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، امیر طاهر‌خانی بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه منابع آب شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ده‌ها طرح کلان در حوزه آبرسانی و تأمین آب شرب روستاهایی در بخش‌های مرکزی، رامند و شال این شهرستان با حضور مسئولان و فرماندار بویین زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصان امور آب و فاضلاب روستایی گامی مؤثر بوده که تا‌کنون موجب تسهیل در بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بیش از 138 روستا زیر پوشش امور آب و فاضلاب روستایی بویین زهرا قرار دارند، افزود: این میزان تا پایان سال جاری به بیش از دو رقم افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 64 منبع آبرسانی هوایی و 63 منبع آبرسانی زمینی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان با همت متخصصان و کارشناسان این اداره راه‌اندازی و بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: بازدید و سرکشی ماهانه از این منبع‌ها و مخازن آبی در طول سال انجام می‌گیرد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تحقق برنامه‌های وزارت نیرو در بخش‌های مختلف نیازمند تلاش و اراده همگانی مسئولان است، عنوان کرد: امروز کشور در عرصه‌های مختلف نیازمند نیرو‌های جوان و متخصص بوده تا بتوانند ایران اسلامی را به درجات بسیار بالای توسعه و پیشرفت روزافزون در سطح جهان برسانند.

طاهر‌خانی با اشاره به اینکه تأمین آب شرب و مورد نیاز برای روستاییان از مهم‌ترین دغدغه‌ها و برنامه‌های در اولویت امور آب و فاضلاب روستایی استان قزوین است، تصریح کرد: در همین راستا تاکنون همکاری‌های بسیار خوبی با استانداری و نهاد‌های اجرایی دیگر در این استان صورت گرفته که نتایج بسیار رضایت‌بخشی را نیز به همراه خود داشته است.

وی همراهی مسئولان و شهروندان برای راه‌اندازی طرح‌های عمرانی در حوزه آب و فاضلاب را مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: تعامل و هم‌فکری در هر زمینه‌ای ارزشمند بوده و می‌توانند میزان رضایت‌مندی عمومی را در نقاط و مکان خاص افزایش دهد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول