اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس:

شرکت‌های دانش‌ بنیان در توسعه کشور نقش محوری دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های دانش‌ بنیان در توسعه کلان کشور نقشی محوری را ایفا می‌کنند.

شرکت‌های دانش‌ بنیان در توسعه کشور نقش محوری دارند

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تهدید و تحریم اقتصادی دو حربه استکبار در مسیر غلبه بر اراده قوی و راسخ ایرانیان است، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به لطف داشتن جوانان و نخبگان غیور و توانمند خویش توانسته به اوج قله‌های رفیع و جاودانه دست یابد و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها باید پیوند‌ دهنده مردم و دولت باشند، افزود: دستگاه‌ها و رسانه‌های مختلف باید هر یک به نوبه خویش سوق‌دهنده جامعه به سوی آرمان‌های والا و ارزشمند اسلامی و مذهبی باشند.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید فعالیت‌ها همواره پیوسته، جدی و همراه با التزام اعتقادی صورت گیرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی حفظ وحدت میان دولت، مجلس و قوای دیگر شرطی اساسی بوده که سبب دوام و بقای هرچه بیشتر جمهوری اسلامی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های‌ بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های بالقوه این شهرستان در تولید محصولات کشاورزی و صنعتی بیان کرد: شهرستان بویین زهرا در حال حاضر یکی از قطب‌های اصلی تأمین محصولات کشاورزی در استان قزوین است.

عباسپور با اشاره به ضرورت بازشناسی در برخی از سیاست‌ها برای رفع مشکلات و موانع فعلی کشور عنوان کرد: چارچوب‌هایی که تا به امروز در کشور بوده به طور کامل جوابگوی نیازها نبوده و باید دولت و مجلس با همکاری یکدیگر در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد شهروندان در هنگام خرید کالا باید استفاده از کالاهای ساخت تولیدکنندگان داخلی باشد، ابراز کرد: دولت باید به تدریج به سوی اقتصاد غیرنفتی حرکت کرده و با توجه به صنایع، معادن و بخش‌های مختلف تولیدی در کشور در این زمینه‌ها پیش قدم باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ارزنده شرکت‌های دانش بنیان در توسعه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: این شرکت‌ها باید با توجه دائم به مقوله ارتقای کیفیت کالاهای قدیمی در این زمینه به صورت جدی تلاش و کوشش کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول