اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایلام:

معابر پرترافیک ایلام بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ایلام گفت: معابر پر ترافیک ایلام بازگشایی می‌شود.

معابر پرترافیک ایلام بازگشایی می‌شود

خالق منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به افزایش بار ترافیک شهر ایلام، روانسازی ترافیکی این شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس بازگشایی و توسعه معابر شهر ایلام به عنوان یک اولویت کاری مورد نظر و توجه این دستگاه اجرایی بوده و در این راستا برنامه‌ریزی لازم شده است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس در راستای تملک اراضی حاشیه معابر مرکزی و پرترافیک شهر ایلام از سوی شهرداری ایلام اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته در مجموع 20 مورد اقدام در خصوص تملک اراضی کنار معابر پرترافیک و ازدحام شهر ایلام اجرایی و محقق شده است.

شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام شروع این امر مهم را از منطقه "نام دنانان " ایلام آغاز کرده و خوشبختانه برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله دامپزشکی، بهزیستی، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این راستا همکاری خوبی با شهرداری داشته که لازم است از توجه مدیران ارشد این مجموعه‌های خدمتگزار تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی این موضوع مهم را نیز در دستور کار خود قرار داده و تا پایان سال جاری نیز این طرح یعنی تملک و تعریض معابر مرکزی شهر ایلام را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول