اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هماهنگی نواحی شهرداری قزوین خبر داد

مرمت آسفالت بیش از صد هزار متر مربع از معابر قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هماهنگی نواحی شهرداری قزوین گفت: در 3 ماهه نخست امسال بیش از صد هزار متر مربع از سطح معابر شهر قزوین توسط نواحی شهری مورد مرمت آسفالت قرار گرفت.

مرمت آسفالت بیش از صد هزار متر مربع از معابر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین، محمد وفایی‌راد اظهار کرد: عملیات مرمت آسفالت معابر شامل 70 هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالت، 20 هزار متر مربع ترمیم ترانشه و 10 هزار متر مربع مرمت آسفالت پیاده‌رو‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری به ترتیب نواحی مهدیه، امامزاده حسین (ع) و امامزاده علی (ع) با 28 هزار، 24 هزار و 18 هزار متر مربع بیشترین میزان ترمیم آسفالت معابر را به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: نواحی شهرداری منطقه یک با 42 هزار متر مربع عملیات لکه‌گیری آسفالت بیشرین میزان را در بین مناطق شهرداری به خود اختصاص داده است.

وفایی‌راد با بیان اینکه در ۳ ماهه نخست سال جاری بیشترین میزان عملیات مرمت آسفالت در خرداد ماه و با مرمت بیش از 35 هزار متر مربع از سطح معابر صورت پذیرفته است، گفت: میزان عملیات ترمیم آسفالت معابر در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از 110 هزار متر مربع به 100 هزار متر مربع کاهش یافته که این موضوع نشان‌دهنده بهبود وضعیت آسفالت معابر نسبت سال گذشته به میزان 10 درصد است.

رئیس اداره هماهنگی نواحی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در ۳ ماهه نخست سال جاری همچنین 3 هزار و 600 متر مربع عملیات نصب یا ترمیم موزاییک پیاده‌روها توسط نواحی انجام گرفته که بیشترین میزان آن در ناحیه مهدیه از شهرداری منطقه سه که بالغ بر هزار و 650 متر مربع می‌‌شود، صورت پذیرفته است، اضافه کرد: از دیگر امور انجام شده توسط نواحی شهری در سه ماهه نخست می‌توان به 6 هزار متر طول ترمیم و نصب جداول معابر، 280 متر طول نصب و ترمیم پل فلزی و 380 متر طول ترمیم یا نصب دال بتنی اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری 198 مورد ترمیم و نصب دریچه‌های سطح معابر توسط نواحی صورت پذیرفته که ناحیه امامزاده حسین (ع) با 53 مورد بیشترین میزان اجرای این عملیات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه نواحی شهرداری منطقه یک با نصب و ترمیم 83 مورد دریچه بیشترین میزان ترمیم را در بین مناطق سه گانه شهرداری داشته است، بیان کرد: محصور کردن زمین‌های خالی در این مدت در حدود 380 متر مربع صورت پذیرفته که بیشترین میزان آن در سطح شهرداری منطقه ۲ بوده است.

وفایی‌راد ادامه داد: در راستای برطرف کردن معضلات و مشکلات معابر شهر نیز تعداد 770 مورد پیگیری توسط نواحی شهری در سال گذشته از سازمان‌های تابعه شهرداری شامل سازمان‌های مدیریت پسماندها، عمران، فرهنگی ورزشی، فضای سبز، ترافیک و زیباسازی و همچنین ارگان‌های خدمات‌رسان شامل امور آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات صورت پذیرفته است که بیشترین میزان پیگیری‌ها با 282 مورد از جانب ناحیه مهدیه از شهرداری منطقه سه بوده است.

وی افزود: در این مدت ارتباط و تعامل نواحی و واحد اجرائیات با برقراری 316 مورد به طور مطلوب برقرار بوده که بیشترین میزان ارتباط نواحی و اجرائیات در شهرداری منطقه یک ثبت شده است.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول