اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پنج سال

شورای نامگذاری معابر شوشتر فعال شد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت پنج سال از تعطیلی شورای نامگذاری شوشتر این شورا بار دیگر فعال شد و امروز تشکیل جلسه داد.

شورای نامگذاری معابر شوشتر فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس شورای شهر شوشتر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای نامگذاری شوشتر اظهار داشت: شورای نامگذاری شوشتر بیش از پنج سال از تعطیلی‌اش می‌گذشت، ولی با تعیین دستور کار جدید بار دیگر این شورا تشکیل جلسه داد.

حمید سالم‌پور افزود: در جلسه امروز بیش از 14 دستگاه مرتبط را دعوت کرده‌ایم ولی تنها 10 دستگاه حضور یافته است و امیدواریم که جلسات این شورا هر ماه در موعد مقرر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری معابر و میادین شهر شوشتر باید با سرعت و دقت انجام شود، خاطرنشان کرد: باید دقت کرد تا نام‌های تعیین شده برای میادین و معابر شهری با تاریخ، فرهنگ و تمدن شهر و محله همخوانی داشته باشد و به این دلیل باید کوشید تا نام‌های مناسبی به تصویب برسد.

وی با اشاره به مفادی از قانون شوراهای اسلامی شهر گفت: طبق قانون شوراهای اسلامی شهر بند24 ماده71 همه مصوبات شورای نامگذاری باید در صحن علنی شورای شهر مطرح شده و بار دیگر توسط شورای اسلامی شهر به تصویب برسد و برای اعمال به شهرداری ابلاغ شود.

سالم‌پور با اشاره به قانون شورای نامگذاری شوشتر گفت: شورای نامگذاری شوشتر می‌تواند اسامی معابر و میادینی را که قبلا نامگذاری کرده است را تغییر دهد و به این دلیل باید به بررسی نامگذاری‌های پیشین نیز پرداخت و در این باره دقت نظر زیادی داشت.

وی افزود: باید از نام شهدا، علما، مفاخر تاریخی و دینی شهرستان شوشتر در نامگذاری میادین و معابر شهری شوشتر نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول