اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادقی در گفت‌و‌گو با فارس:

حضور صبا در بالای جدول لیگ برتر اتفاقی نیست

خبرگزاری فارس:‌ هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه حضور صبا در رتبه‌های بالای جدول لیگ برتر اتفاقی نیست گفت: بعد از پیروزی برابر پرسپولیس حضور صبای قم در بالای جدول رده‌بندی و بین مدعیان قهرمانی ادامه خواهد داشت.

حضور صبا در بالای جدول لیگ برتر اتفاقی نیست

اکبر صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی حساب شده، تاکتیکی و بسیار خوبی انجام دادیم زیرا انگیزه بالایی بین بازیکنان صبا برای شکست پرسپولیس و رسیدن صبا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال وجود داشت.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه حضور صبا در رده‌های بالای جدول اتفاقی نیست اضافه کرد: یقینا هفته‌ به هفته، به شرایط خوب و ایده‌آل یک تیم مدعی نزدیک می‌شویم در حالی که تا این هفته نیز به خوبی نشان داده‌ایم که صبای قم می‌تواند یکی از مدعیان لیگ برتر این فصل باشد.

گلزن صبای قم در دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد:‌ از اینکه در صبا در کنار بازیکنان بسیار خوب این تیم بازی می‌کنم بسیار خوشحالم و در حال حاضر هماهنگی خوبی با سایر نفرات دارم تا بتوانم از توانایی‌های خود برای موفقیت تیم صبای قم در لیگ دوازدهم استفاده کنم.

هافبک سابق تیم فوتبال صنعتی کاوه تهران که از آغاز لیگ یازدهم در صبای قم بازی می‌کند یادآور شد:‌ ما خوب و هماهنگ بازی می‌کنیم و این مهم بعد از انجام تمرینات مستمر حاصل شد و در هفته‌های اخیر نشان دادیم که صبا تیمی قوی و توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه حضور صبا در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی به هیچ عنوان اتفاقی نیست تاکید کرد: با وجود مربی خوب و با دانشی همچون یحیی گل‌محمدی و بازیکنان خوبی که در تیم هستند، هدف ما این است که جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.

صادقی نمایش صبای قم در مصاف با پرسپولیس تهران را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: آنها تیم دهم جدول رده‌بندی بودند و برای جبران ناکامی‌های خود در هفته‌های اخیر از انگیزه زیادی برخوردار بودند، اما صبای قم نیز در دیدار با حریف سرشناس با قدرت به میدان رفت.

هافبک تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: ما در دیدار با پرسپولیس تیم خوب و هماهنگی بودیم و بازیکنان ما با توجه به اینکه در بازی قبل در مقابل ملوان بندر انزلی نتیجه خوبی کسب نکرده بودند تلاش کردند با تمام توان بازی کنند و این تیم را شکست دهیم و به سه امتیاز با ارزش مسابقه دست یابیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول