اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

بهسازی پیاده‌راه‌های معابر پرتردد جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 گفت: 30 هزار مترمربع از پیاده‌راه‌های معابر اصلی و پرتردد جنوب تهران بهسازی می‌شود.

بهسازی پیاده‌راه‌های معابر پرتردد جنوب تهران

ابراهیم بابازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از بهسازی 30 هزار مترمربع از پیاده‌راه‌های معابر اصلی و پرتردد جنوب تهران خبر داد و گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی و بررسی کارشناسان، عملیات عمرانی بهسازی 30 هزار مترمربع پیاده‌راه در معابر اصلی و پرتردد نواحی هفت‌گانه این منطقه در حال اجراست.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه موارد شناسایی شده بر اساس میزان اهمیت و تردد شهروندان اولویت‌بندی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 10 هزار مترمربع از پیاده‌راه خیابان‌های ورامین، عرب‌خواری و غیوری حدفاصل چهارراه خط آهن تا میدان بروجردی بهسازی شده است.

وی در ادامه بر مناسب‌سازی و رعایت استانداردهای ویژه معلولان و سالمندان در پیاده‌راه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: خیابان فدائیان اسلام حدفاصل پل سیمان تا میدان حرم، ضلع جنوب جاده ورامین، بلوار دستواره، اتوبان شهید کریمی حدفاصل خیابان فدائیان اسلام تا فرهنگسرای ولاء، ضلع غرب اتوبان شهید رجایی، بزرگراه آوینی حدفاصل دولت‌آباد قیصریه تا عمادآور، خیابان 24 متری چمران، بزرگراه شهید رجایی حدفاصل شهید آوینی تا سه‌راه ترانسفو و ضلع شمال خیابان زکریای رازی از جمله معابر پرتردد و اصلی در سطح نواحی هفت‌گانه هستند که پیاده‌راه‌های آن بر اساس اولویت به‌زودی بهسازی می‌شود.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه استفاده از مصالح با کیفیت، مرغوب و مقاوم در کنار استفاده از پوشش‌های رنگی موجب ترغیب شهروندان به پیاده‌روی و کاهش حجم ترافیک در خیابان‌ها می‌شود، عنوان کرد: پیاده‌روها جزو اصلی شبکه معابر شهری و محلی برای استراحت، تفرج و پیاده‌روی شهروندان هستند که با بهسازی و مرمت پیاده‌روهای فرسوده این معابر از حالت فراموش شده خارج و به مکانی امن برای تردد آسان و ایمن عابران پیاده تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول