اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایرانشهر خبر داد

انجام جدول‌گذاری 29 هزار متر از خیابان‌های ایرانشهر

خبرگزاری فارس: شهردار ایرانشهر گفت: در سال گذشته، بالغ بر 29 هزار و 172 متر طول جدول‌گذاری کلی و 990 متر طول جدول‌گذاری موردی خیابان‌های ایرانشهر انجام شد.

انجام جدول‌گذاری 29 هزار متر از خیابان‌های ایرانشهر

نعیم پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بالغ بر یک میلیون و 178 هزار و 886 متر مربع تسطیح و رگلاژ، 20 هزار و 465 متر مربع آسفالت و قیرپاشی 13 هزار و 818 متر مربع لکه‌گیری نوارهای حفاری مربوط به کنده‌کاری شرکت گاز در سال 90 انجام گرفت.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی در سال گذشته منجر به توسعه عمران شهری شده که با استمرار این امر، کاستی‌های شهر رفع شده و رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

شهردار ایرانشهر به برنامه‌های سال 91 اشاره کرد و بیان داشت: آسفالت معابر شهر همچنان ادامه دارد و در سال‌جاری 97 هزار و 500 متر مربع شامل بلوارهای مکران، امام خمینی، گندمکان و خیابان‌های شهرک مهر و الزهرا و کوچه‌های الزهرا 22 و شهید مالکی آسفالت شده‌اند.

پناه به تشریح اقدامات سال 90 پرداخت و گفت: در سال گذشته، 78 هزار و 232 کیلومتر خاکریزی، تعداد 93 بار نخاله‌برداری از شهر، 190 متر طول پل سازی و 2 هزار و 43 متر مکعب خاکبرداری از دیگر اقدامات شهرداری ایرانشهر بوده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول