اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

72 هکتار شوارع و معابر اردبیل آسفالت شده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: 72 هکتار شوارع و معابر شهر اردبیل از ابتدای امسال تاکنون آسفالت شده است.

72 هکتار شوارع و معابر اردبیل آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار داشت: ‌به لطف خداوند و حمایت اعضای شورای شهر بیش از 120 هزار تن تولید و پخش آسفالت را شاهد بودیم که در مناطق مختلف با همراهی 20 اکیپ پیمانکاری و امانی این کار به شکل مطلوب انجام شده است.

وی با یادآوری این‌که بیش از 12 میلیارد تومان آسفالت در 4.5 ماه گذشته تولید و در سطح معابر و خیابان‌های اردبیل و همچنین کوچه‌ها پخش شده است، تصریح کرد: به دلیل آن که بخش اعظمی از این آسفالت‌ریزی‌ها ترمیم و نوسازی بوده است شاید به چشم نیاید اما مجموعه شهرداری سعی کردند وظیفه خطیر خود را به خوبی انجام دهند.

بدری خاطرنشان کرد: در کنار آسفالت، بحث زیرسازی، جدول‌گذاری و اجرای کانال را نیز شاهد بودیم به طوری که در 4.5 ماه امسال بالغ بر 38 میلیارد تومان کار عمرانی و اجرایی را به سرانجام رساندیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که اردبیل امروز به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، اضافه کرد: تا 1.5 ماه آینده در تلاش هستیم تا به مبلغ 23 میلیارد تومان پروژه‌ها را تکمیل و همزمان با هفته دولت آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: در استان اردبیل هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری از ابتدای امسال تاکنون کار عمرانی انجام نداده است و این نشان از خدمات بی‌منت شهرداری و شورای شهر به مردم است.

شهردار اردبیل ادامه داد: بزرگ‌ترین نهادهای خدماتی ما همچون آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی نیز به این میزان کار عمرانی و اجرایی انجام نداده است در حالی که در برخی از مجموعه‌ها نیز هنوز اعتبارات سال 91 توزیع نشده و مردم از ثمرات کارهای انجام شده بهره‌ای نگرفتند.

وی از برپایی نمایشگاه عملکرد شورا و شهرداری در جنب همایش تجلیل از شهرداران اردبیل خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه همزمان با اول مهر ماه برگزاری همایش بزرگ شهرداران اردبیل و تجلیل از آنها در یک فضای مطلوب راه‌اندازی می‌شود و نظیر این نمایشگاه نیز در آبان‌ماه در تهران دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول