اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 100 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای 100 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر آبپخش طی یکسال اخیر خبر داد.

اجرای 100 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی شامگاه سه‌شنبه در جمع شهروندان آبپخش اظهار داشت: احترام به مردم از مسائل مهمی است که مسئولان باید در دستور کار خود قرار دهند و به همین منظور از سال گذشته شاهد تشکیل شورای راهبردی تکریم ارباب رجوع در شهرداری آبپخش بوده‌ایم.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: مسئولان در انجام وظایف خویش باید رضایت مردمی را در دستور کار خویش قرار دهند زیرا اگر مردم از فعالیت مسئولان رضایت نداشته باشند فعالیت ایشان هیچ ارزش و اهمیتی ندارد.

وی افزود: تلاش برای برطرف کردن نیازهای اصلی و اساسی شهر از مهم‌‌ترین اهداف شهرداری آبپخش در عرصه‌های عمرانی است و به منظور جلب رضایت مردم همواره کوشیده‌ایم در تعیین اولویت‌های کاری نظر مردم را به عنوان یکی از اصول مهم قرار دهیم.

موسوی با بیان اینکه آسفالت معابر از خواسته‌های اساسی مردم است یادآور شد: آسفالت خیابان‌ها و معابر یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است و در همین راستا در یک سال گذشته شاهد اجرای حدود 100 هزار مترمربع آسفالت در معابر و خیابان‌های شهر آبپخش بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: رکود در اجرای پروژه‌های آسفالت شهرداری آبپخش از مسائل مهمی است که اخیرا شاهد هستیم توسط شهروندان آبپخشی مطرح می‌شود و ایشان برای قضاوت صحیح از این مسئله باید به علل آن توجه داشته باشند.

موسوی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهر آبپخش از مهم‌ترین مسائلی است که سبب وقفه در اجرای پروژه‌های آسفالت شده و شهرداری با هدف حراست از بیت‌المال و سرمایه شهرداری که دارایی عمومی تمام شهروندان است اجرای این پروژه‌ها را به تاخیر انداخته است.

وی در همین راستا بیان کرد: در صورتی که قبل از نصب علمک گاز، شهرداری به آسفالت معابر شهری اقدام کند دوباره شاهد حفاری در معابر خواهیم بود که این امر به منزله صرف بیهوده بیت‌المال و سرمایه شهرداری است.

موسوی ادامه داد: خیابان آیت‌الله مهدوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر آبپخش است و بهسازی آن از خواسته‌های مهم مردمی است که شهرداری در پروژه‌های عمرانی جدید خویش به آن توجه دارد.

شهردار آبپخش با اشاره به آسفالت فاز اول خیابان آیت‌الله مهدوی تصریح کرد: در سال‌ گذشته از محل اعتبارات زکات شاهد آسفالت فاز جدید خیابان آیت‌الله مهدوی بوده‌ایم.

موسوی اذعان کرد: به منظور انجام هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در روزهای گذشته شاهد اهدای قاب دعای فرج امام زمان به مساجد شهر آبپخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول