اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

استکبار تمام توان خود را برای سیطره بر مسلمانان به کار گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: استکبار تمام هجمه خود را برای سیطره بر جمهوری اسلامی و همه کشورهای مسلمان به کار گرفته است.

استکبار تمام توان خود را برای سیطره بر مسلمانان به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی روز جهانی قدس در این شهرستان اظهار داشت: هم‌اکنون مقطع تاریخی بسیار حساسی را پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: استکبار تمام هجمه خود را برای سیطره بر جمهوری اسلامی و همه کشورهای مسلمان به کار گرفته است.

غنچه‌پور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به تمام کشورها حتی کشورهای اروپایی رسیده و موجب وحشت آنان شده است.

وی ابراز داشت: ما باید تمام امکانات خود را به کار گیریم تا در راهپیمایی روز قدس از نظر کمی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شود و با حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

غنچه‌پور عنوان کرد: اعلام روزی به نام روز قدس برای ابراز انزجار از فعالیت‌های خصمانه و سلطه‌طلبانه صهیونیست‌ها، به نوعی اعلام مخالفت همگانی با این اقدامات و فعالیت‌ها و تأکیدی بر ضرورت وحدت است.

فرماندار جیرفت گفت: ایجاد یک اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی از دیگر اثرهای نامگذاری روزی به نام قدس بوده است.

غنچه‌پور خاطرنشان کرد: در این روز عزم عمومی برای مقابله و مخالفت با اشغالگران قدس شکل جدی‌تر، ملموس‌تر و عینی‌تری به خود می‌گیرد .

وی اذعان داشت: همچنین این نامگذاری عاملی قوی است برای اینکه موضوع اشغال قدس به عنوان موضوعی بین‌المللی و مسئله‌ای جهانی نگریسته شده و مسئولیت مجامع بین‌المللی نیز در این راستا یادآوری شود .

غنچه‌پور بیان داشت: روز قدس زمان و بستر بسیار مناسبی برای وحدت و همدلی مسلمانان اقصی نقاط جهان است.

وی اظهار داشت: در این روز مسلمانان یک‌دل و یکپارچه در سایه اندیشه‌های امام خمینی (ره) به سرنگونی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس می‌اندیشند.

غنچه‌پور تصریح کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان جیرفت از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و تا مسجد جامع ادامه دارد.

وی با تأکید بر حضور فعال تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: باید بر سر درب تمام اداره‌ها و نهادها پارچه‌نوشته به مناسبت این روز نصب شده و در سربرگ نامه‌های اداری نیز شعارهایی پیرامون روز قدس درج شود.

غنچه‌پور عنوان کرد: ‌نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز در راستای ایجاد امنیت و ساماندهی ترافیک روز قدس باید اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار جیرفت گفت: همچنین مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت موظف است تا با نصب پارچه‌نوشته در بازار این روز را گرامی دارد.

وی ابراز داشت:‌ دو تیم سیار پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز باید طی مسیر راهپیمایی روز قدس مستقر شود.

غنچه‌پور با تأکید بر اینکه جمع‌آوری فطریه در روز عید فطر فقط توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد‌: اجرای همه این اقدامات در روز عید فطر و همچنین بخش‌ها لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول