اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

تحلیل‌های استکبار بر مبارزه با اسلام انقلابی استوار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تحلیل‌های درون گروهی و درون‌ سازمانی جهان سلطه و دنیای استکبار و آمریکای جنایتکار مبتنی بر چگونگی مبارزه با اسلام انقلابی است.

تحلیل‌های استکبار بر مبارزه با اسلام انقلابی استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش نصرالله شفیعی بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران در آبپخش اظهار داشت: سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته و در استان بوشهر شهید داریوش شاهینی نماد و الگوی خبرنگاران است و به‌حق این فرد از سرمایه‌ها و شخصیت‌های ارزشمند استان بوشهر و شهرستان دشتستان محسوب می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: آبپخش ویژگی‌های برجسته‌ای دارد و گستردگی فعالیت‌های فرهنگی یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات این بخش محسوب می‌شود و مسئولان باید برای گسترش دامنه فعالیت‌های فرهنگی این خطه تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

شفیعی بیان داشت: دارا بودن خبرنگاران فعال و مطرح در سطوح ملی و استانی یکی از ویژگی‌های بارز این بخش است که بر همه عیان است و فعالیت در این عرصه از دیرباز در آبپخش وجود داشته است.

وی ادامه داد: خبرنگاران قشری هستند که مردم مخاطب مستقیم ایشان هستند و فعالیت ایشان به طور مستقیم با مردم در ارتباط است و باید در فعالیت‌های خویش به دغدغه‌های مردمی توجه داشته باشند و برای رفع این دغدغه‌ها بکوشند.

این مسئول تصریح کرد: جایگاه خبرنگاران در جامعه جایگاهی بالاست و این حرفه از شأن، قداست و اهمیتی بالا برخوردار است.

اسلام دینی رسانه‌ای است

شفیعی با بیان اینکه نخستین خبرنگار هستی خداست، یادآور شد: دین مبین اسلام توجه خاصی به بحث رسانه دارد و نخستین خبرنگار هستی خداوند متعال است.

وی در تشریح نگاه رسانه‌ای اسلام به مسائل متذکر شد: نگاه رسانه‌ای اسلام به این معناست که این دین مبین در تلاش است که تمام پیام‌های مکتب اسلام را به مردم انتقال دهد و افکار عمومی را با بهره‌گیری از این شیوه هدایت کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان داشت: خطبه‌های نماز جمعه،‌ نماز جماعت و سخنرانی‌های بین نماز جماعت و مناسبات مختلف دین مبین اسلام از ابزار مهم رسانه‌ای دین مبین اسلام محسوب می‌شوند و اینها همه به بعد رسانه‌ای اسلام در عرصه‌های داخلی برمی‌گردد.

وی ادامه داد: حج مهم‌ترین رسانه دین مبین اسلام است که در عرصه‌های بین‌المللی اثرگذار است و پیام‌های این رسانه بین‌المللی در سراسر دنیا طنین‌انداز می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: متاسفانه این رسانه بین‌المللی امروز در دست وابستگان به دنیای استکبار قرار دارد و سرسپردگان استکبار تلاش دارند برای تحقق خواسته‌های خاص خود از این ابزار بهره ببرند.

از رسانه‌های غربی الگوبرداری نکنیم

این مسئول یادآور شد: خبرنگاری رسالت پیامبران است و خبرنگاران در جامعه امروزی وظایفی سخت و سنگین بر عهده دارند و باید توجهی خاص به این وظیفه داشته باشند.

شفیعی عنوان کرد: خبرنگاران باید مشکلات جامعه را شناسایی کرده و برای رفع این مسائل و مشکلات تلاش کنند و از این طریق به تعالی و رشد جامعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه تمام رسانه‌های مکتوب و دیجیتال از رسانه‌های غربی اقتباس شده‌اند اظهار داشت: دنیای غرب و رسانه‌های غربی توجهی به حقوق افراد ندارند و از دیدگاه ایشان هدف وسیله را توجیه می‌کند بنابراین باید توجه داشته باشیم که این دیدگاه در رسانه‌های ما رخنه نکند.

"بهار عربی" نمود ترس استکبار از اسلام است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: جریان بیداری اسلامی امروز در کشورهای عربی طنین انداخته و دنیای استکبار تمام ابزار و توان رسانه‌ای خود را به‌کار گرفته و در تلاش است که این بیداری‌های اسلامی را "بهار عربی" معرفی کند.

شفیعی ابراز داشت: هدف دشمنان اسلام و دنیای استکبار از به‌کارگیری واژه "بهار عربی" کم‌رنگ کردن نقش اسلام در انقلاب کشورهای عربی است.

وی تصریح کرد: اسلام مهم‌ترین خطری است که دنیای استکبار احساس می‌کند و تمام تحرکات ایشان علیه این مکتب به خاطر ترس و واهمه‌ای است که ایشان از اسلام دارند.

شفیعی متذکر شد: بیشترین ترس دشمنان از اسلام انقلابی است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 در جهان طنین‌انداز شد، زیرا اسلام انقلابی اهداف و برنامه‌های ایشان را به خطر می‌اندازد.

تحلیل‌های استکبار بر مبارزه با اسلام انقلابی استوار است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تاکید کرد: تحلیل‌های درون گروهی و درون‌ سازمانی جهان سلطه و دنیای استکبار و آمریکای جنایتکار مبتنی بر چگونگی مبارزه با اسلام انقلابی است.

وی متذکر شد: جهان سلطه برای مبارزه با انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) به جهانیان معرفی کرد و ایجاد انحراف در دین اسلام به دنبال ایجاد فرقه‌های نوظهور است.

شفیعی تصریح کرد: اگر پیام انقلاب اسلامی ایران به درستی به کشورهای جهان مخابره شود تاثیر شگرفی بر جهان اسلام می‌گذارد.

این مسئول یادآور شد: روز قدس حاصل اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی است و تحول جهانی و بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرد.

"العالم" و "PRESS TV" توان بین‌المللی رسانه‌ای ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان داشت: راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی عربی زبان العالم و شبکه انگلیسی زبان press TV از ابزارهای مهم رسانه‌ای ایران در تحقق اهداف اسلامی است.

شفیعی عنوان کرد: اثرگذاری رسانه‌ها به دلیل تاثیرگذاری ایشان بر افکار عمومی جامعه است و شبکه‌های تلویزیونی عربی زبان العالم و شبکه انگلیسی زبان press TV در پیشبرد اهداف بیداری‌های اسلامی نقشی مهم و اساسی داشته‌اند.

وی افزود: جهان استکبار در ماجرای سوریه که به‌عنوان قطب مقاومت دنیای اسلام شناخته می‌شود، از ابزار رسانه‌ای بهره‌ می‌برد.

این مسئول بیان داشت: قطر و عربستان به عنوان سرسپردگان آمریکا در منطقه برای سرنگونی دولت و حکومت سوریه در تلاش هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: پشت پرده تمام این مسائل جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم است و جهان سلطه و دنیای استکبار برای در اختیار گرفتن افکار عمومی جامعه از این ظرفیت بهره‌ می‌برد.

پشتیبانی مردم و هدایت‌های ایران عامل مقاومت دولت سوریه

این مسئول گفت: آنچه باعث مقاومت دولت سوریه در برابر تمام فشارها شده، پشتیبانی مردم این کشور و هدایت‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: آمریکا برای حذف مقاومت سوریه در تلاش است تا افکار عمومی جامعه را در دست بگیرد و از طریق ابزار رسانه و جنگ روانی برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کند.

شفیعی تصریح کرد: مطمئنا اگر آمریکا و جهان سلطه در جلب افکار عمومی موفق شوند، می‌توانند در دستیابی به اهدافشان موفق شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان داشت: در دنیای معاصر امروز خبر و ابزار رسانه حرف اول را می‌زند و دنیای استکبار از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و ابزار رسانه‌ای در وهله اول برای رسیدن به اهداف خویش بهره می‌برد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول