اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی بویین زهرا:

30 هزار خانوار بویین زهرایی مشترک آبرسانی روستایی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 30 هزار خانوار بویین زهرایی زیر پوشش شبکه آبرسانی روستایی قرار دارند.

30 هزار خانوار بویین زهرایی مشترک آبرسانی روستایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، امیر طاهرخانی صبح امروز در جلسه توسعه منابع آب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 138 روستا در بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال، دانسفهان و آبگرم تحت پوشش شبکه آب و فاضلات روستایی شهرستان بویین زهرا هستند، اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه تأمین آب شرب برای روستائیان بالای 20 خانوار سیاستی است که همواره از چند سال قبل تاکنون با جدیت بسیار زیاد در راستای نهضت خدمات‌رسانی به شهروندان در این اداره پیگیری می‌شود.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر و در مجموع بیش از 30 هزار خانوار روستایی در این شهرستان تحت پوشش شبکه‌ای و خدماتی امور آب و فاضلاب روستایی هستند، افزود: توسعه تمام بخش‌های صنعتی و کشاورزی مختلف در کشور به نوعی نیازمند تأمین آب شرب بهداشتی بوده و بسیاری واحد‌های تولیدی و مجتمع‌های صنعتی نیز به‌طور مستقیم به این شبکه آبرسانی نیازمند هستند.

وی با اشاره به جهش بسیار چشمگیر فعالیت‌های امور آب و فاضلاب روستایی در شهرستان بویین زهرا از ابتدای دولت نهم تاکنون عنوان کرد: در حوزه تأمین نیرو کادر متخصص، بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و نیز توسعه شبکه و خطوط آب‌رسانی فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان تاکنون به مرحله طراحی و اجرا درآمده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اعتبارات بسیار ویژه‌ای تاکنون در این شهرستان برای توسعه شبکه‌های آبرسانی تخصیص یافته است، ابراز کرد: در دور نخست سفر هیئت دولت به استان قزوین بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار به بخش آبرسانی روستایی اختصاص پیدا کرد که از این میزان بودجه هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد برای آبرسانی به 42 روستای بویین زهرا در بخش‌های دشتابی و آوج اختصاص پیدا کرد.

طاهرخانی توسعه خطوط انتقال آب را از برنامه‌های مهم این اداره در سال 91 برشمرد و خاطرنشان کرد: در این حوزه تاکنون چندین هزار متر لوله‌گذاری در بخش‌های مختلف انجام شده که موجب افزایش رضایت‌مندی عمومی شهروندان و به‌ویژه روستائیان در این عرصه شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول