اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 2 دستگاه اتوبوس

هزینه کوهپیمایی شهروندان الوندی رایگان شد

خبرگزاری فارس: مدیر اتوبوسرانی الوند گفت:‌ 2 دستگاه اتوبوس رایگان در اختیار شهروندان علاقه‌مند الوندی به کوهپیمایی قرار گرفت.

هزینه کوهپیمایی شهروندان الوندی رایگان شد

مجید معروفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تعداد دو دستگاه اتوبوس در اختیار هیئت ورزش‌های همگانی شهر الوند قرار گرفته است تا روزهای جمعه شهروندان علاقه‌مند به ورزش کوهپیمایی را از میدان لاله شهر الوند به منطقه کوهستانی باراجین جابه‌جا کند.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها در روزهای جمعه فصل تابستان از ساعت 6:30 صبح از پارک لاله شهر الوند به مقصد باراجین حرکت می‌کنند و استفاده آن‌ها برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

معروفی با اشاره به دیگر سرویس‌های خدماتی رایگان در سطح شهر الوند عنوان کرد: سرویس اتوبوس رایگان به منطقه باراجین، قبل از آغاز نماز جمعه بازگشته و با استقرار در ایستگاه‌های مد نظر، سرویس رایگان نماز جمعه را ارائه می‌دهند.

مدیر اتوبوسرانی الوند تصریح کرد: این سازمان تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا بیش از پیش رضایت شهروندان را به دست آورد و با خدمت به مردم شهر الوند، آسودگی و راحتی آنان را فراهم کند.

معروفی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای بهبود خدمات سازمان اتوبوسرانی، شماره تماس 133 و سامانه پیامک 200049161 جهت انتقادات و پیشنهادات، پل ارتباطی سازمان و شهروندان است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول