اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم:

ناوگان اتوبوسرانی قم بعد از افطار هم فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم گفت: این سازمان با توجه به تقاضای سفرهای داخل شهری بعد از افطار هم نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کند.

ناوگان اتوبوسرانی قم بعد از افطار هم فعال است

سعید امراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه در فصل تابستان و به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان تقاضای سفر درون شهری کاهش شدیدی دارد اظهار کرد: ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی استان طبق تقاضای سفر صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ساعت کاری اتوبوسرانی در ماه مبارک رمضان نسبت به گذشته تغییری نکرده است تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی استان از ساعت 6 صبح تا 22 شب خدمات ارائه می‌کند.   

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به اینکه به دلیل کاهش تقاضای سفر مدت زمان انتظار افزایش می‌یابد اظهار کرد: میزان سرویس‌دهی بر اساس تقاضا صورت می‌گیرد و تمام خطوط اتوبوسرانی استان بعد از افطار فعال خواهند بود.

امراللهی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در شب‌های چهارشنبه و جمعه از بستر رودخانه و سطح شهر اتوبوس‌ها زائران را به جمکران منتقل کرده و پس از اتمام مراسم نیز نسبت به بازگرداندن آنها اقدام می‌کنند.

وی همچنین بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از کارت بلیط در شهر تاکید کرد و افزود: سازمان اتوبوسرانی قم تبلیغات ویژه‌ای در سطح شهر و رسانه‌ها برای این منظور در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به اینکه اکثر اتوبوس‌های استان به دستگاه الکترونیکی کارت بلیط مجهز شده‌اند اضافه کرد: در حال حاضر 11 درصد شهروندانی که از اتوبوس استفاده می‌کنند کرایه خود را با کارت بلیط پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول