اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان کرد

آمادگی اتوبوسرانی قم برای سرویس‌دهی در شب‌های قدر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آمادگی این سازمان برای سرویس‌دهی ویژه به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.

آمادگی اتوبوسرانی قم برای سرویس‌دهی در شب‌های قدر

سعید امراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی قم همانند گذشته در زمینه‌ خدمت‌رسانی به مردم در شب‌های قدر حضوری فعال خواهد داشت و با بسیج امکانات و نیروهای خود با استفاده از ناوگان ملکی و بخش خصوصی خدمات گسترده‌ای را در این ایام ارائه می‌کند.

وی با اشاره به خدمات این سازمان در زمینه ایاب و ذهاب همشهریان در شب‌های قدر گفت: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان قم این شب‌ها را در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور می‌یابند ما نیز با استقرار ناوگان اتوبوسرانی در پایان مراسم شرایط مطلوبی را برای انتقال شهروندان به نقاط مختلف شهر فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: 308 دستگاه اتوبوس استان به دلیل افزایش تردد در شب‌های قدر به حالت آماده‌باش بوده و به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

امراللهی گفت: پس از افطار و با توجه به افزایش تراکم زائران، سرویس‌دهی شبکه‌ای از اقصی نقاط شهر به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) پیش‌بینی شده است. 

وی با تاکید بر اینکه تدابیری هم برای انتقال مردم قم به مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده است خاطر نشان کرد: زائران با استفاده از شبکه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی می‌توانند خود را ابتدای خاک فرج رسانده و از آنجا به سمت مسجد مقدس جمکران سرویس‌دهی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای سرویس‌دهی پس از مراسم شب‌های قدر اضافه کرد: تمام اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل استان به سرعت زائران را از سمت جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اقصی نقاط شهر به سمت محل اسکان آن‌ها سرویس‌دهی می‌کنند. 

امراللهی همچنین بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از کارت بلیط در شهر تاکید کرد و افزود: سازمان اتوبوسرانی قم تبلیغات ویژه‌ای در سطح شهر و رسانه‌ها برای این منظور در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکثر اتوبوس‌های استان به دستگاه الکترونیکی کارت بلیط مجهز شده‌اند اضافه کرد: در حال حاضر 11 درصد شهروندانی که از اتوبوس استفاده می‌کنند کرایه خود را با کارت بلیط پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول